ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
BRAND LEADERSHIP, BRAND TRUST, AND BRAND LOYALTY
OF FASHION BRAND IN E-MARKETPLACE.
|
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
24 กรกฎาคม 2564 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
International Conference on Business, Social Sciences, Economics and Technology 2021 (ICBSET2021) |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Global Academia Network |
สถานที่จัดประชุม |
Malaysia |
จังหวัด/รัฐ |
Kuala Lumpur |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
24 กรกฎาคม 2564 |
ถึง |
24 กรกฎาคม 2564 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
- |
Issue (เล่มที่) |
- |
หน้าที่พิมพ์ |
89-96 |
Editors/edition/publisher |
|
บทคัดย่อ |
The study aims to investigate the interrelationship among brand leadership, brand trust, and brand loyalty of fashion brands in the E-Marketplace. The data was collected by online questionnaire from 400 samples in Thailand. Then data were analyzed by using Structural Equation Modeling (SEM). The study results revealed that brand leadership influences direct and indirect brand loyalty through brand trust. Overall, Brand Leadership Model can explain 20% of brand trust and 39% of brand loyalty. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|