2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Social Media Marketing Strategy for World Craft City of Mudmee (Ikat) Textiles Exhibition, Khon Kaen Province 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 15 ธันวาคม 2564 
การประชุม
     ชื่อการประชุม The The IRES - 1132nd International Conference on Tourism, Transport, and Logistics (ICTTL)  
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม The IRES 
     สถานที่จัดประชุม VIDEO CONFERENCING 
     จังหวัด/รัฐ Kobe, Japan  
     ช่วงวันที่จัดประชุม 7 ธันวาคม 2564 
     ถึง 8 ธันวาคม 2564 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2564 
     Issue (เล่มที่) 10 
     หน้าที่พิมพ์ 60-64 
     Editors/edition/publisher Institute for Technology and Research (ITRESEARCH) 
     บทคัดย่อ Abstract: Social media marketing communications is an important tool for reaching targets and monetizing for World Craft City of Mudmee (Ikat) Textiles, Khon Kaen Province. Therefore, this article is aimed at analyzing the current situation and creating guidelines for online marketing communication for the cited fair. The strategies consisted of the 10 approaches as follows: 1) Promoting marketing communications, 2) Integrating the online event information, 3) Supporting the use of online social media communication tools, 4) Promoting access to online communities, 5) Creating the organization of online information, 6) Training and developing content writing skills for online marketing communications, 7) Coordinating to obtain the agencies' cooperation, 8) Updating information for marketing communications, 9) Performing social media marketing communication control and assessment, and 10) Continuously stimulating social media marketing. The results of the study led to an action plan for the sustainable development of the dynamic online marketing communications for World Craft City of Mudmee (Ikat) Textiles Exhibition, Khon Kaen Province.  
ผู้เขียน
605210003-4 น.ส. วรรณิดา สารีรัตน์ [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) ไม่มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0