2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความ Developing Model of Participation Supervision to Promoted the Competencies in Learning Management Innovation Design as Higher Order Thinking 
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ 11 มกราคม 2565 
วารสาร
     ชื่อวารสาร Journal of Positive Psychology and Wellbeing 
     มาตรฐานของวารสาร SCOPUS 
     หน่วยงานเจ้าของวารสาร Journal of Positive Psychology and Wellbeing 
     ISBN/ISSN ISSN : 2587-0130 
     ปีที่
     ฉบับที่
     เดือน กุมภาพันธ์
     ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ 2564 
     หน้า 839–854 
     บทคัดย่อ Educational supervision is an important to performance and behavior change into the teachers as learning management. This to highlight a developing model of participation supervision to promoted the competencies in learning management innovation design as higher order thinking. Qualitative research to data collection. A “Key” the factors to model of participation supervision including as creating awareness and appreciation, creating successful influence, creating direct experience, follow- up the reflection, and creating professional learning community. Finally, participation supervision to promoted the competencies in learning management innovation design to the teachers of learning management as higher order thinking into the students’ learning to efficiency and effectiveness. 
     คำสำคัญ Model of participation supervision, promoted the competencies, learning management innovation design, higher order thinking 
ผู้เขียน
597050010-0 น.ส. ณภัคนัยน์ ธรรมธิติรัชย์ [ผู้เขียนหลัก]
คณะศึกษาศาสตร์ ปริญญาเอก โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ มีผู้ประเมินอิสระ 
สถานภาพการเผยแพร่ ตีพิมพ์แล้ว 
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
citation มี 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
แนบไฟล์
Citation 0