2012 ©
             Publication
Journal Publication
Research Title ความสัมพันธ์ระหว่างประสบการณ์ของลูกค้ากับความพึงพอใจกับความจงรักภักดีและ กับการบอกต่อปากต่อปากของลูกค้าห้างหุ้นส่วนจำกัดฉัตรชัยเจริญ จังหวัดขอนแก่น Relationship between Customer Experience with Customer Loyalty, Customer Satisfaction, and Word of Mouth of Customers of Chatchaicharoen Limited Partnership, Khon Kaen Province 
Date of Distribution 20 May 2023 
Conference
     Title of the Conference การประชุมวิชาการระดับชาติ สาขาบริหารธุรกิจและการบัญชี ครั้งที่ 11 และในวาระครบรอบ 60 ปีมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย 
     Organiser มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย 
     Conference Place มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย ผ่านระบบ Cisco Webex 
     Province/State  
     Conference Date 20 May 2023 
     To 20 May 2023 
Proceeding Paper
     Volume 11 
     Issue
     Page 11-24 
     Editors/edition/publisher  
     Abstract  
Author
645740144-7 Miss KAMONCHANOK CHATCHAIPOLRATN [Main Author]
College of Graduate Study in Management Master's Degree

Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Level of Conference ชาติ 
Type of Proceeding Full paper 
Type of Presentation Oral 
Part of thesis false 
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา ไม่เป็น 
Presentation awarding false 
Attach file
Citation 0

<
forum