ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
Brand Coolness, Brand Love, and Brand Equity:
Evidence from MICE Khon Kaen
|
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
10 พฤษภาคม 2566 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
WRFASE International Conference |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
World research forum for advances in science and engineering |
สถานที่จัดประชุม |
Kyoto Tokyu Hotel |
จังหวัด/รัฐ |
Kyoto, Japan |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
10 พฤษภาคม 2566 |
ถึง |
11 พฤษภาคม 2566 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2023 |
Issue (เล่มที่) |
397 |
หน้าที่พิมพ์ |
13-16 |
Editors/edition/publisher |
Institute for Technology and Research |
บทคัดย่อ |
This quantitative study aims to investigate the interrelationship between brand coolness, brand love and brand equity of MICE Khon Kaen. A questionnaire was used to collect data from 360 MICE tourists in Khon Kaen. The measurement and structural models were analyzed with Structural Equation Modeling (SEM). The results of this study showed that brand coolness has the positive relationship with brand love and brand love has the positive relationship with brand equity. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
ไม่เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|