Research Title |
การปรับปรุงกระบวนการบริการลูกค้า กรณีศึกษาธุรกิจร้านกาแฟสดบีบีพี จังหวัดขอนแก่น
IMPROVING CUSTOMER SERVICE PROCESS:
A CASE STUDY OF FRESH COFFEE SHOP, KHON KAEN PROVINCE |
Date of Distribution |
1 October 2023 |
Conference |
Title of the Conference |
งานประชุมวิชาการทางธุรกิจและนวัตกรรมทางการจัดการ ระดับชาติ ประจำปี 2566 ครั้งที่ 10 |
Organiser |
วิทยาลัยบัณฑิตศึกษาการจัดการ มหาวิทยาลัยขอนแก่น |
Conference Place |
วิทยาลัยบัณฑิตศึกษาการจัดการ มหาวิทยาลัยขอนแก่น |
Province/State |
ขอนแก่น |
Conference Date |
1 October 2023 |
To |
1 October 2023 |
Proceeding Paper |
Volume |
2023 |
Issue |
1 |
Page |
485-493 |
Editors/edition/publisher |
|
Abstract |
|
Author |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
ชาติ |
Type of Proceeding |
Full paper |
Type of Presentation |
Oral |
Part of thesis |
true |
Presentation awarding |
false |
Attach file |
|
Citation |
0
|
|