2012 ©
             Publication
Journal Publication
Research Title การปรับปรุงกระบวนการบริการลูกค้า กรณีศึกษาธุรกิจร้านกาแฟสดบีบีพี จังหวัดขอนแก่น IMPROVING CUSTOMER SERVICE PROCESS: A CASE STUDY OF FRESH COFFEE SHOP, KHON KAEN PROVINCE 
Date of Distribution 1 October 2023 
Conference
     Title of the Conference งานประชุมวิชาการทางธุรกิจและนวัตกรรมทางการจัดการ ระดับชาติ ประจำปี 2566 ครั้งที่ 10 
     Organiser วิทยาลัยบัณฑิตศึกษาการจัดการ มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
     Conference Place วิทยาลัยบัณฑิตศึกษาการจัดการ มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
     Province/State ขอนแก่น 
     Conference Date 1 October 2023 
     To 1 October 2023 
Proceeding Paper
     Volume 2023 
     Issue
     Page 485-493 
     Editors/edition/publisher  
     Abstract  
Author
645740186-1 Miss PHRAEWA THATPHET [Main Author]
College of Graduate Study in Management Master's Degree

Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Level of Conference ชาติ 
Type of Proceeding Full paper 
Type of Presentation Oral 
Part of thesis true 
Presentation awarding false 
Attach file
Citation 0