2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความ Analysis of the Integral Components and Indicators in Driving Organizational Transformation towards High Quality Basic Education Schools in Thailand 
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ 21 มกราคม 2567 
วารสาร
     ชื่อวารสาร Kurdish Studies Journal (DOI: https://doi.org/10.58262/ks.v12i1.280) 
     มาตรฐานของวารสาร SCOPUS 
     หน่วยงานเจ้าของวารสาร Kurdish Studies 
     ISBN/ISSN 2051-4883 
     ปีที่ 2024 
     ฉบับที่  
     เดือน January Issue of Kurdish Studies
     ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ 2567 
     หน้า 3906-3918 
     บทคัดย่อ ABSTRACT This study was designed to identify and examine the integral components and indicators in driving organizational transformation towards high-quality basic education schools under the Office of Basic Education in Thailand. The researchers employed a quantitative survey research design using questionnaire as an instrument. In preliminary study the researchers have conceptualized integral components and indicators using document analysis and verified by seven experts. This paper reported the survey of 520 respondents with the purpose of testing the goodness-of-fit of the high-quality basic education measurement model. The results showed that the measurement model was found to be consistent with empirical data. 
     คำสำคัญ Indicators, Integral Components, High-quality Basic Education, Organizational Transformation 
ผู้เขียน
637050039-0 น.ส. นริสรา คำสี [ผู้เขียนหลัก]
คณะศึกษาศาสตร์ ปริญญาเอก โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ มีผู้ประเมินอิสระ 
สถานภาพการเผยแพร่ ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ 
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
citation มี 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
แนบไฟล์
Citation 0