2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความ Development of Digital Culture Model for Small Size Schools in the Northeast Region of Thailand 
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ 2 กุมภาพันธ์ 2567 
วารสาร
     ชื่อวารสาร KURDISH STUDIES 
     มาตรฐานของวารสาร SCOPUS 
     หน่วยงานเจ้าของวารสาร KURDISH STUDIES 
     ISBN/ISSN 2051-4883 
     ปีที่  
     ฉบับที่  
     เดือน กุมภาพันธ์
     ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ 2567 
     หน้า  
     บทคัดย่อ This research was planned to study the components and indicators in developing digital culture model for small size schools in northeast region of Thailand. A total of 420 school administrators and teachers participated in a survey. A mixed mode design using survey questionnaire was employed after they conceptualized five components and indicators using document analysis. The results showed that the assessment model was consistent with empirical data with χ2= 103.850, df = 85, χ2/df = 1.221, p = 0.0806, RMSEA = 0.023, SRMR = 0.017, CFI = 0.997, TLI = 0.995. Therefore, the assessment model has a goodness of fit. 
     คำสำคัญ Components, digital culture model, indicators, primary small size schools  
ผู้เขียน
637050043-9 นาง สุกัญญา บัวคำภู [ผู้เขียนหลัก]
คณะศึกษาศาสตร์ ปริญญาเอก โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ มีผู้ประเมินอิสระ 
สถานภาพการเผยแพร่ ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ 
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
citation มี 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
แนบไฟล์
Citation 0