ชื่อบทความ |
Development of Digital Culture Model for Small Size Schools in the Northeast Region of Thailand |
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
2 กุมภาพันธ์ 2567 |
วารสาร |
ชื่อวารสาร |
KURDISH STUDIES |
มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS |
หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
KURDISH STUDIES |
ISBN/ISSN |
2051-4883 |
ปีที่ |
|
ฉบับที่ |
|
เดือน |
กุมภาพันธ์ |
ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2567 |
หน้า |
|
บทคัดย่อ |
This research was planned to study the components and indicators in developing digital culture model for small size schools in northeast region of Thailand. A total of 420 school administrators and teachers participated in a survey. A mixed mode design using survey questionnaire was employed after they conceptualized five components and indicators using document analysis. The results showed that the assessment model was consistent with empirical data with χ2= 103.850, df = 85, χ2/df = 1.221, p = 0.0806, RMSEA = 0.023, SRMR = 0.017, CFI = 0.997, TLI = 0.995. Therefore, the assessment model has a goodness of fit. |
คำสำคัญ |
Components, digital culture model, indicators, primary small size schools |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
สถานภาพการเผยแพร่ |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
citation |
มี |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|