ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
Effects of Integrating Brain Training Digital Game for Improving Learning Gains |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
19 มิถุนายน 2566 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
The 3rd IEEE International Conference on Electronic Communications, Internet of Things and Big Data 2023 |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
208 MDPI Journals Awarded Impact Factor |
สถานที่จัดประชุม |
Taiwan |
จังหวัด/รัฐ |
Taichung |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
14 เมษายน 2566 |
ถึง |
16 เมษายน 2566 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2023 |
Issue (เล่มที่) |
38 |
หน้าที่พิมพ์ |
10 |
Editors/edition/publisher |
|
บทคัดย่อ |
Mathematics is a fundamental subject for learning at all levels of education. Thus, developing effective methods for increasing children’s learning performance in mathematics is important. In this study, first graders who were identified to have difficulties with mathematics experienced a digital game-based intervention as a parallel part of normally scheduled class activities for one semester. The results revealed that the students showed positive results in their mathematical learning and numerical fluency after receiving the game intervention. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|