ชื่อบทความ |
Service industry supply chain, from the perspective of advertising firm |
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
22 มีนาคม 2567 |
วารสาร |
ชื่อวารสาร |
Uncertain Supply Chain Management |
มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS Q2 |
หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
Growing Science |
ISBN/ISSN |
2291-6830 |
ปีที่ |
12 |
ฉบับที่ |
3 |
เดือน |
Summer |
ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2567 |
หน้า |
1625-1632 |
บทคัดย่อ |
A study has been conducted to examine an array of factors such as the factors affecting integrated
marketing communication (IMC), entrepreneurship factors, process factors, and basic competitive
pressure factors. Based on the perspective of the advertising film production industry, we will
examine the service supply chain within the industry. The study is based on the observation and
analysis of 310 people working in fields related to the production of advertising films. The research
found that all the factors listed above have an immediate impact on the advertising production
industry and are significant. There is a strong influence of entrepreneurs on the commercial film
production industry. |
คำสำคัญ |
Advertising firm Integrated marketing communication Entrepreneurial POSDCORB Competitive force |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
สถานภาพการเผยแพร่ |
ตีพิมพ์แล้ว |
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
citation |
มี |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|