2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความ Service industry supply chain, from the perspective of advertising firm  
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ 22 มีนาคม 2567 
วารสาร
     ชื่อวารสาร Uncertain Supply Chain Management  
     มาตรฐานของวารสาร SCOPUS Q2 
     หน่วยงานเจ้าของวารสาร Growing Science  
     ISBN/ISSN 2291-6830 
     ปีที่ 12 
     ฉบับที่
     เดือน Summer
     ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ 2567 
     หน้า 1625-1632 
     บทคัดย่อ A study has been conducted to examine an array of factors such as the factors affecting integrated marketing communication (IMC), entrepreneurship factors, process factors, and basic competitive pressure factors. Based on the perspective of the advertising film production industry, we will examine the service supply chain within the industry. The study is based on the observation and analysis of 310 people working in fields related to the production of advertising films. The research found that all the factors listed above have an immediate impact on the advertising production industry and are significant. There is a strong influence of entrepreneurs on the commercial film production industry. 
     คำสำคัญ Advertising firm Integrated marketing communication Entrepreneurial POSDCORB Competitive force 
ผู้เขียน
637210001-5 น.ส. จิตติพร จิตต์ภักดิ์ [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาเอก ภาคปกติ

การประเมินบทความ มีผู้ประเมินอิสระ 
สถานภาพการเผยแพร่ ตีพิมพ์แล้ว 
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
citation มี 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
แนบไฟล์
Citation 0