ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
LIVE STREAMING ATTRIBUTES, BRAND COOLNESS, AND CUSTOMER DELIGHT |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
10 สิงหาคม 2567 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
International Conference on Humanities, Social Science and Business Management |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
World Research Forum for advances in Science and Engineering (WRFASE) |
สถานที่จัดประชุม |
Hearton Hotel Kyoto |
จังหวัด/รัฐ |
เกียวโต ญี่ปุ่น |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
10 สิงหาคม 2567 |
ถึง |
11 สิงหาคม 2567 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2024 |
Issue (เล่มที่) |
- |
หน้าที่พิมพ์ |
22-26 |
Editors/edition/publisher |
Institute for Technology and Research (ITRESEARCH) |
บทคัดย่อ |
The study aims to investigate interrelationships among live streaming attributes, brand coolness, and customer delight in purchasing fashion clothes via live streaming in Thailand. The data were collected using online questionnaires from 390 samples of individuals who purchased fashion clothes via live streaming. They were analyzed using structural equation modeling. The result of the study revealed that live streaming attributes directly influenced brand coolness and customer delight. Furthermore, customer delight was also influenced by brand coolness. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|