|
Publication
|
Title of Article |
Assessing Design Thinking Proficiency in Pre-Service Teachers: A Comprehensive Validation Study |
Date of Acceptance |
10 June 2025 |
Journal |
Title of Journal |
Cogent Education |
Standard |
SCOPUS Q2 |
Institute of Journal |
Taylor & Francis |
ISBN/ISSN |
2331-186X |
Volume |
2025 |
Issue |
- |
Month |
- |
Year of Publication |
2025 |
Page |
- |
Abstract |
- |
Keyword |
Design Thinking, Confirmatory Factor Analysis, Teacher, Self-Assessment Questionnaire |
Author |
|
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
Level of Publication |
นานาชาติ |
citation |
false |
Part of thesis |
true |
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
เป็น |
Attach file |
|
Citation |
0
|
|
|
|
|
|
|