2012 ©
             Publication
Journal Publication
Title of Article The Role of Brand Legitimacy for Customer Forgiveness 
Date of Acceptance 1 August 2025 
Journal
     Title of Journal วารสารเครือข่ายส่งเสริมการวิจัยทางมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ 
     Standard TCI Tier 1 
     Institute of Journal สมาคมเครือข่ายส่งเสริมการวิจัยทางมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์  
     ISBN/ISSN 3056-9907 
     Volume
     Issue
     Month กันยายน-ธันวาคม
     Year of Publication 2025 
     Page
     Abstract
     Keyword Brand Legitimacy, Brand Nostalgia, Brand Forgiveness, Institutional Theory, Structural Equation Modeling, Brand Failure 
Author
647210001-6 Miss PATCHAREE HONGTHONG [Main Author]
Business Administration and Accountancy Doctoral Degree

Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ 
Level of Publication ชาติ 
citation false 
Part of thesis true 
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา เป็น 
Attach file
Citation 0

<
forum