Title of Article |
The Role of Brand Legitimacy for Customer Forgiveness |
Date of Acceptance |
1 August 2025 |
Journal |
Title of Journal |
วารสารเครือข่ายส่งเสริมการวิจัยทางมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ |
Standard |
TCI Tier 1 |
Institute of Journal |
สมาคมเครือข่ายส่งเสริมการวิจัยทางมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ |
ISBN/ISSN |
3056-9907 |
Volume |
8 |
Issue |
3 |
Month |
กันยายน-ธันวาคม |
Year of Publication |
2025 |
Page |
- |
Abstract |
- |
Keyword |
Brand Legitimacy, Brand Nostalgia, Brand Forgiveness, Institutional Theory, Structural Equation Modeling, Brand Failure |
Author |
|
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
Level of Publication |
ชาติ |
citation |
false |
Part of thesis |
true |
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
เป็น |
Attach file |
|
Citation |
0
|
|