| ชื่อบทความ |
Advancing Skills-Based Education: Designing and Validating a Constructivist Learning Environment Model to Foster Students’ Ill-Structured Problem-Solving and Industrial Competencies |
| วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
4 สิงหาคม 2568 |
| วารสาร |
| ชื่อวารสาร |
Journal of Education and Learning |
| มาตรฐานของวารสาร |
OTHER (ERIC) |
| หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
Journal of Education and Learning Canadian Center of Science and Education |
| ISBN/ISSN |
ยังไม่ระบุ |
| ปีที่ |
2026 |
| ฉบับที่ |
15 |
| เดือน |
2 |
| ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2569 |
| หน้า |
- |
| บทคัดย่อ |
- |
| คำสำคัญ |
constructivist learning environment model, Ill-structured problem-solving skills, industrial skills, vocational education; skills-based education |
| ผู้เขียน |
|
| การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
| สถานภาพการเผยแพร่ |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
| วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
| citation |
ไม่มี |
| เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
| ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
เป็น |
| แนบไฟล์ |
|
| Citation |
0
|
|
|