2012 ©
             Publication
Journal Publication
Title of Article Integrating digital tools and constructivist learning: a ubiquitous learning framework for enhancing creativity in music education 
Date of Acceptance 11 August 2025 
Journal
     Title of Journal BMC Psychology 
     Standard SCOPUS Q1 
     Institute of Journal BioMed Central Ltd., part of Springer Nature 
     ISBN/ISSN 2050-7283 (Online) 
     Volume 2025 
     Issue 1064 
     Month กันยายน
     Year of Publication 2025 
     Page Article Number (1064) 
     Abstract
     Keyword Ubiquitous learning, Constructivist learning, Music education, Creativity development, Digital learning tools 
Author
665050124-8 Mr. NATTAPOB AUNLAMAI [Main Author]
Education Master's Degree

Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ตีพิมพ์แล้ว 
Level of Publication นานาชาติ 
citation true 
Part of thesis true 
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา เป็น 
Attach file
Citation 0

<
forum