| ชื่อบทความ |
A Needs Analysis for Developing a Blended Learning–Driven Communicative Language Teaching Instructional Model to Enhance Primary Students’ English Communication Skills |
| วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
9 กรกฎาคม 2568 |
| วารสาร |
| ชื่อวารสาร |
Journal of Education and Learning |
| มาตรฐานของวารสาร |
OTHER (ERIC) |
| หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
The Canadian Center of Science and Education |
| ISBN/ISSN |
ISSN(Print): 1927-5250, ISSN(Online): 1927-5269 |
| ปีที่ |
2026 |
| ฉบับที่ |
15 |
| เดือน |
February |
| ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2569 |
| หน้า |
373-387 |
| บทคัดย่อ |
- |
| คำสำคัญ |
blended learning, blended learning-driven communicative language teaching model, communicative language teaching, English communication skills, needs analysis, primary students |
| ผู้เขียน |
|
| การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
| สถานภาพการเผยแพร่ |
ตีพิมพ์แล้ว |
| วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
| citation |
ไม่มี |
| เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
| ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
เป็น |
| แนบไฟล์ |
|
| Citation |
0
|
|
|