2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Enhancing the Motivation of Low-achieving EFL Learners through Self-imaging Activities 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 18 มกราคม 2557 
การประชุม
     ชื่อการประชุม The 34th Annual Thailand TESOL International Conference 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม สมาคมครูผู้สอนภาษาอังกฤษแห่งประเทศไทย ในพระอุปถัมภ์ของสมเด็จพระเจ้าพี่นางเธอเจ้าฟ้ากัลยาณิวัฒนา กรมหลวงนราธิวาสราชนครินทร์ 
     สถานที่จัดประชุม The Empress Hotel Chiang Mai 
     จังหวัด/รัฐ เชียงใหม่ 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 17 มกราคม 2557 
     ถึง 18 มกราคม 2557 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่)
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 123-124 
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ In the past few decades, learner motivation has been one of the key areas in second language research. However, motivation research has largely concentrated more on identifying types of motivation in certain types of learners with fewer studies experimenting how to enhance motivation. This study aims to explore to what extent self-imaging helps increase motivation of low-achieving English learners. Participants who were identified as low-achievers were separated into two groups. The first group was given self-imaging activities, while the second was not given any motivation enhancement activities. To assess changes in learners’ motivation, a motivation in learning questionnaire was administered prior to and after the treatment. Furthermore, classroom behavior observations were conducted at pre, during, and post treatment stages. The data was analyzed quantitatively and qualitatively. Preliminary findings are discussed. 
ผู้เขียน
555080020-1 น.ส. กนกวรรณ วงศ์ทอง [ผู้เขียนหลัก]
คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ ปริญญาโท ภาคปกติ

การประเมินบทความ (Peer Review) ไม่มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Abstract 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0