2012 ©
             Publication
Journal Publication
Research Title กลยุทธ์การส่งเสริมการตลาดการท่องเที่ยวโดยชุมชนมีส่วนร่วม กรณีศึกษา : หมู่บ้านคีรีวงกต ตำบลนาแค อำเภอนายูง จังหวัดอุดรธานี 
Date of Distribution 21 July 2017 
Conference
     Title of the Conference การประชุมวิชาการบัณฑิตศึกษาระดับชาติและนานาชาติ ครั้งที่ 7 “ประเทศไทย 4.0 นวัตกรรมสร้างสรรค์ สู่การพัฒนาที่ยั่งยืน” (The 7th National and International Graduate Study Conference) “Thailand 4.0 Creative Innovation for Sustainable Development” 
     Organiser มหาวิทยาลัยศิลปากร 
     Conference Place ศูนย์มานุษยวิทยาสิรินธร(องค์การมหาชน) 
     Province/State กรุงเทพมหานคร 
     Conference Date 20 July 2017 
     To 21 July 2017 
Proceeding Paper
     Volume 2560 
     Issue
     Page H619 – H633 
     Editors/edition/publisher  
     Abstract  
Author
585210027-8 Miss PHICHAYAPHA CHANSRI [Main Author]
Business Administration and Accountancy Master's Degree

Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Level of Conference ชาติ 
Type of Proceeding Full paper 
Type of Presentation Oral 
Part of thesis true 
Presentation awarding false 
Attach file
Citation 5