2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ CUSTOMER BEHAVIOR AND SATISFACTION TOWARD THE SERVICE QUALITY TO DEVELOP THE STRATEGIC PLAN FOR AKEWIT PHARMACY PHIMAI DISTRICT, NAKHON RATCHASIMA PROVINCE 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 7 กันยายน 2562 
การประชุม
     ชื่อการประชุม 73 RD Reseach World International Conference 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม RW/Reseach World 
     สถานที่จัดประชุม โตเกียว ประเทศ ญี่ปุ่น 
     จังหวัด/รัฐ โตเกียว ประเทศ ญี่ปุ่น 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 7 กันยายน 2562 
     ถึง 8 กันยายน 2562 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 73 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 5-11 
     Editors/edition/publisher Akewit Fusarpniran 
     บทคัดย่อ Abstract: This quantitative and qualitative research aimed to study (1) study the consumer behavior; (2) study the level of consumer satisfaction with service process; (3) to develop and improve the strategy planning. The study samples were 100 customers. Data were collected by using the questionnaires which applies from SERVQUAL model. The data were analyzed by using Paired-Simple Test. The study findings revealed as following: (1) Customers use the service most regularly is Akewit Pharmacy, the group of drug that bought the most drugs was pain reliver, the group of drugs that are difficult to find is a cough reliver (special control type), the cost of buying drugs in each month is less than 200 baht, the cost of buying drugs within the customer family who buy from drug store each month most are 401-600 baht. (2) Compare difference between expectations and perceptions towards quality services finding the patients impress most dimension of quality service and marketing mix factor. (3) After that the study customer who had negative attitude, minority customers dissatisfied that might impact to quality service. Therefor strategy plan was set to improve quality service. 
ผู้เขียน
605740268-5 นาย เอกวิทย์ ฟูทรัพย์นิรันดร์ [ผู้เขียนหลัก]
วิทยาลัยบัณฑิตศึกษาการจัดการ ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0