2012 ©
             Publication
Journal Publication
Research Title ความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยทางการตลาดกับการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แม่และเด็ก กรณีศึกษา จังหวัดอุดรธานี 
Date of Distribution 21 September 2019 
Conference
     Title of the Conference การประชุมวิชาการทางธุรกิจและนวัตกรรมทางการจัดการระดับชาติ 
     Organiser วิทยาลัยบัณฑิตศึกษาการจัดการ 
     Conference Place วิทยาลัยบัณฑิตศึกษาการจัดการ มหาวิยาลัยขอนแก่น 
     Province/State  
     Conference Date 21 September 2019 
     To 21 September 2019 
Proceeding Paper
     Volume ุ6 
     Issue
     Page ุ664 
     Editors/edition/publisher  
     Abstract  
Author
605740049-7 Miss THIDARAT CHINACHATCHAWARAT [Main Author]
College of Graduate Study in Management Master's Degree

Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Level of Conference ชาติ 
Type of Proceeding Full paper 
Type of Presentation Oral 
Part of thesis true 
Presentation awarding false 
Attach file
Citation 0