2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ The result of Art learning management in order to develop Fine-Motor Hand Muscle in the title of glutinous flour molding through the demonstrative teaching management in Kindergarten students. 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 26 กันยายน 2562 
การประชุม
     ชื่อการประชุม The 12th International Conference Educational Research (ICER2019) 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
     สถานที่จัดประชุม คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
     จังหวัด/รัฐ ขอนแก่น 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 25 กันยายน 2562 
     ถึง 27 กันยายน 2562 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2019 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 544-550 
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ The purpose of this independent study was to study the effect of art management on art management on the development of small hand muscles. By the learning management demonstration model of kindergarten children's school development. Khon Kaen 2) To study the satisfaction of kindergarten students. 3 on the management of learning the art of sticky rice flour. By demonstrating learning management. The research found that Organizing activities to teach art to develop small muscles in the molding of glutinous rice flour. By demonstrating learning management model of kindergarten students, 3 children's development schools. Khon Kaen Before the experiment, the average score was 10.08. After the experiment, the average score was 14.92. The standard deviation was 1.45 and the post-experiment was 1.22. The average was 3.80 and the overall learning management was higher. The experiment was statistically significant at .01 level. 
ผู้เขียน
595050199-0 นาย สลาตัน จันทร์รอด [ผู้เขียนหลัก]
คณะศึกษาศาสตร์ ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Poster 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0