2012 ©
             Publication
Journal Publication
Title of Article การพัฒนาเครื่องมือประเมินระดับสมรรถนะเพื่อการเปลี่ยนแปลงสำหรับผู้เรียนระดับมัธยมศึกษาตอนต้นแบบพหุมิติ โดยประยุกต์ใช้โมเดลเชิงโครงสร้างเป็นฐานการพัฒนา DEVELOPING A MULTIDIMENSIONAL ASSESSMENT SCALE OF TRANSFORMATIVE COMPETENCY LEVELS FOR JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS BASED ON CONSTRUCT MODELING APPROACH 
Date of Acceptance 6 October 2021 
Journal
     Title of Journal วารสารการวัดผลการศึกษา มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (Journal of Educational Measurement Mahasarakham University : JEM-MSU) 
     Standard TCI 
     Institute of Journal มหาวิทยาลัยมหาสารคาม 
     ISBN/ISSN  
     Volume 28 
     Issue
     Month กรกฎาคม-ธันวาคม
     Year of Publication 2022 
     Page  
     Abstract  
     Keyword สมรรถนะเพื่อการเปลี่ยนแปลง, การพัฒนาเครื่องมือ, โมเดลเชิงโครงสร้าง 
Author
617050017-8 Miss CHALUNDA PODJANA [Main Author]
Education Doctoral Degree
617050018-6 Mr. CHATCHAWAN NONGNA
Education Doctoral Degree

Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ 
Level of Publication ชาติ 
citation true 
Part of thesis true 
Attach file
Citation 0