Research Title |
อิทธิพลของกลยุทธการชดเชยบริการที่มีผลต่อความพึงพอใจและการสื่อสารแบบปากต่อปากใน โรงพยาบาลเอกชน
The Influence Of Service Recovery Strategy On Satisfaction And Word Of Mouth Communication In Private Hospitals |
Date of Distribution |
25 February 2022 |
Conference |
Title of the Conference |
การประชุมวิชาการระดับชาติและนานาชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี 2565 |
Organiser |
Thailand Regional Business Schools Network |
Conference Place |
Mytt Beach Hotel |
Province/State |
Pattaya Chonburi, Thailand |
Conference Date |
25 February 2022 |
To |
25 February 2022 |
Proceeding Paper |
Volume |
NA |
Issue |
NA |
Page |
214-232 |
Editors/edition/publisher |
|
Abstract |
|
Author |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
ชาติ |
Type of Proceeding |
Full paper |
Type of Presentation |
Oral |
Part of thesis |
false |
Presentation awarding |
false |
Attach file |
|
Citation |
2
|
|