2012 ©
             Publication
Journal Publication
Research Title อิทธิพลของกลยุทธการชดเชยบริการที่มีผลต่อความพึงพอใจและการสื่อสารแบบปากต่อปากใน โรงพยาบาลเอกชน The Influence Of Service Recovery Strategy On Satisfaction And Word Of Mouth Communication In Private Hospitals 
Date of Distribution 25 February 2022 
Conference
     Title of the Conference การประชุมวิชาการระดับชาติและนานาชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี 2565 
     Organiser Thailand Regional Business Schools Network 
     Conference Place Mytt Beach Hotel 
     Province/State Pattaya Chonburi, Thailand 
     Conference Date 25 February 2022 
     To 25 February 2022 
Proceeding Paper
     Volume NA 
     Issue NA 
     Page 214-232 
     Editors/edition/publisher  
     Abstract  
Author
647210002-4 Mr. THANUSET CHOKPIRIYAWAT [Main Author]
Business Administration and Accountancy Doctoral Degree
647210021-0 Miss KANLAYA NAREEJUN
Business Administration and Accountancy Doctoral Degree

Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Level of Conference ชาติ 
Type of Proceeding Full paper 
Type of Presentation Oral 
Part of thesis false 
Presentation awarding false 
Attach file
Citation 2

<
forum