2012 ©
Data Real time
             Graduate Lecturer's Profile
Lecturer's Profile
Lecturer ID 7964 , 3369   University มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
Name-Surname (Thai) ผศ. ศราวุธ จักรเป็ง  Name-Surname (English) Asst. Prof. Sarawut Jackpeng 
Department/Major/Subject - ยังไม่กำหนด -  Faculty Education 
Expertise    
 
 
Lecturer's Profile
Program Type: Thesis
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
677050039-4  Miss PITCHAYA PIMSOOK  Education  Innovation, Technology, and Learning Sciences   Doctoral Degree   
667050007-6  Mr. DEPING KONG  Education  Innovation, Technology, and Learning Sciences   Doctoral Degree   
665050159-9  Miss TEERAPORN THEPSOMPORN  Education  Innovation, Technology, and Learning Sciences   Master's Degree   
657050010-6  Miss MAYWIKA CHORPSOONGNERN  Education  Innovation, Technology, and Learning Sciences   Doctoral Degree   
657050013-0  Miss SUWIMON WONGSHRITEP  Education  Innovation, Technology, and Learning Sciences   Doctoral Degree   
655050141-7  Mr. KRITTAPART PONGPAN  Education  Innovation, Technology, and Learning Sciences   Master's Degree   
655050150-6  Miss YANEEPORN WONGPHUTTHA  Education  Innovation, Technology, and Learning Sciences   Master's Degree   
Total 7 records
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
637050028-5  Miss TAKSINA SREELOHOR  Education  Educational Technology   Doctoral Degree   
Total 1 record
Program Type: IS
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Total   8   records   *Overload
 
 
Journal Publication (Co-author)
Title of Article การตรวจสอบความตรงของโมเดลสิ่งแวดล้อมทางการเรียนรู้แบบเคลื่อนที่ (Mobile Learning) ตามแนวคอนสตรัคติวิสต์ที่ส่งเสริมความคิดสร้างสรรค์ สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย 
Title of Journal วารสารราชพฤษ์ 
Institute of Journal มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา 
ISBN/ISSN   Date of Acceptance 10 พฤศจิกายน 2564 
Volume 20  Issue
Month มกราคม - เมษายน 2565  Year of Publication 2565 
Page   Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์  Level of Publication ชาติ 

Research Conference Distribution 1 (Co-author)
Research Title กรอบแนวคิดการออกแบบสิ่งแวดล้อมทางการเรียนรู้บนเครือข่ายตามแนวคอนสตรัคติวิสต์ที่ส่งเสริมการคิดวิเคราะห์เรื่องระบบนิเวศสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 
Date of Distribution 9 February 2018 
Title of the Conference การประชุมวิชาการระดับชาติและนานาชาติ หลักสูตรและการสอนสัมพันธ์แห่งประเทศไทย ครั้งที่ 4 
Conference Date 9 February 2018 To 9 February 2018  Organiser สาขาวิชาหลักสูตรและการสอน คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
Conference Place โรงแรมอวานีขอนแก่น โฮเทลแอนด์คอนเวนชันเซ็นเตอร์  Province/State ขอนแก่น 
Proceeding Paper Volume Proceeding Paper Issue
Proceeding Paper Page 18-31  Proceeding Paper Editors/edition/publisher ผศ.ดร.ธีรชัย เนตรถนอมศักดิ์, รศ.ดร.อัญชลี สารรัตนะ, ผศ.ดร.ปนัดดา ญวณกระโทก, ผศ.ดร.สิรินาถ จงกลกลาง, ดร.เดือนเพ็ญพร ชัยภักดี, ผศ.ดร.มาเรียม นิลพันธุ์, รศ.ดร.วารีรัตน์ แก้วอุไร, ผศ.ดร.วิเชียร ธำรงโสตถิสกุล, ผศ. ดร.ชนสิทธิ์ สิทธิ์สูงเนิน 
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference ชาติ 
Type of Presentation Oral  Type of Proceeding Full paper 

Research Conference Distribution 2 (Co-author)
Research Title The Development of Constructivist Web-Based Learning Environment Model to Enhance Solving Mathematic Problems of Statistics for High School Grade 11 (ไม่ผ่านการอนุมัติ 1662349207) 
Date of Distribution 31 August 2022 
Title of the Conference ICITL 2022 : International Conference of Innovative Technologies and Learning 
Conference Date 29 August 2022 To 31 August 2022  Organiser ICITL 2022 Organization Committee 
Conference Place Porto, Portugal.  Province/State Porto, Portugal. 
Proceeding Paper Volume 2022  Proceeding Paper Issue 13449 
Proceeding Paper Page 180-186  Proceeding Paper Editors/edition/publisher Yueh-Min Huang, Shu-Chen Cheng, João Barroso, Frode Eika Sandnes 
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference นานาชาติ 
Type of Presentation Oral  Type of Proceeding Full paper 


<
forum