2012 ©
Data Real time
             Graduate Lecturer's Profile
Lecturer's Profile
Lecturer ID 28700   University  
Name-Surname (Thai) ผศ.ดร. พลอยไพลิน กิจกสิวัฒน์  Name-Surname (English) Asst. Prof. Dr. Ploypailin Kijkasiwat 
Department/Major/Subject   Faculty Faculty of Business Administration and Accountancy 
Expertise      
 
 
Lecturer's Profile
Program Type: Thesis
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
657210022-7  Mr. JOHANNES SCHRANK  Business Administration and Accountancy  International and Digital Business Management   Doctoral Degree    คำสั่งคณะบริหารธุรกิจฯที่ 186/2566 ลว 27 มิถุนายน 2566  
657210021-1  Mrs. ASMITA UPADHYAY  Business Administration and Accountancy  Business Administration   Doctoral Degree    คำสั่งที่ 346/2565  
655210002-1  Miss RANGSIMA PIMMAHA  Business Administration and Accountancy  Master of Business Administration Major Finance   Master's Degree    คำสั่งคณะบริหารธุรกิจและการบัญชีที่ 367/2565 ลว. 7 ธ.ค.65  
637210012-0  Mr. JIRAPUT CHAMRASRAG  Business Administration and Accountancy  Business Administration   Doctoral Degree    คำสั่งคณะที่ฯ 142/2564 ลว. 17 มิถุนายน 2564  
Total 4 records
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Program Type: IS
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
645210010-1  Miss JERAWAN KETPAN  Business Administration and Accountancy  Master of Business Administration Major Finance   Master's Degree    คำสั่งคณะบริหารธุรกิจฯที่ 284/2565 ลว. 27 กัยายน 2565  
Total 1 record
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Total   5   records
 
 
Journal Publication (Co-author)
Title of Article UNDERSTANDING SERVICE QUALITY AND PRICE FAIRNESS TO CUSTOMER LOYALTY IN THE COFFEE SHOP INDUSTRY IN THAILAND 
Title of Journal International Journal of Social Science Research (IJSSR) 
Institute of Journal Academia Industry Networks (ACINET), Malaysia 
ISBN/ISSN   Date of Acceptance 30 March 2022 
Volume Issue Vol 4 No 1, March 2022 Issue 
Month March  Year of Publication 2022 
Page 505-518  Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ตีพิมพ์แล้ว  Level of Publication นานาชาติ 

Research Conference Distribution (Co-author)
Research Title UNDERSTANDING SERVICE QUALITY AND PRICE FAIRNESS TO CUSTOMER LOYALTY IN THE COFFEE SHOP INDUSTRY IN THAILAND 
Date of Distribution 25 February 2022 
Title of the Conference International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2022 
Conference Date 25 February 2022 To 27 February 2022  Organiser Burapha Business School 
Conference Place Burapha Business School  Province/State Chonburi 
Proceeding Paper Volume Proceeding Paper Issue
Proceeding Paper Page Proceeding Paper Editors/edition/publisher  
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference ชาติ 
Type of Presentation Oral  Type of Proceeding Abstract