2012 ©
             Publication
Journal Publication
Research Title การศึกษากลยุทธ์ทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้โดยสารในการเลือกใช้บริการ ของสายการบินไทยสมายล์ ในเส้นทางภาคตะวันออกเฉียงเหนือ 
Date of Distribution 21 March 2014 
Conference
     Title of the Conference CAPTOR Conference on Tourism, Hospitality & Business 2014 
     Organiser ศูนย์วิจัยการท่องเที่ยวแปซิฟิค คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยขอนแก่น  
     Conference Place โรงแรม พูลแมน ขอนแก่น ราชาออคิด 
     Province/State ขอนแก่น 
     Conference Date 21 March 2014 
     To 21 March 2014 
Proceeding Paper
     Volume 2014 
     Issue
     Page 17 
     Editors/edition/publisher  
     Abstract  
Author
555210048-7 Mr. CHAITAWAT SIRIBORWONPITAK [Main Author]
Management Sciences Master's Degree

Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Level of Conference ชาติ 
Type of Proceeding Abstract 
Type of Presentation Oral 
Part of thesis true 
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา ไม่เป็น 
Presentation awarding false 
Attach file
Citation 0

<
forum