ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
DETERMINANT OF DESTINATION BRAND OF KRABI PROVINCE: A CASE OF MARINE NATIONAL PARK AREA |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
20 กุมภาพันธ์ 2563 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2020 (the 2nd INCBAA) |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Thailand Regional Business Schools Network (TRBS NET) |
สถานที่จัดประชุม |
Empress Convention Center, The Empress Chiang Mai, Thailand Hotel, Chiang Mai |
จังหวัด/รัฐ |
Chaing Mai |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
20 กุมภาพันธ์ 2563 |
ถึง |
21 กุมภาพันธ์ 2563 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2 |
Issue (เล่มที่) |
1 |
หน้าที่พิมพ์ |
109-124 |
Editors/edition/publisher |
e-Proceeding |
บทคัดย่อ |
This paper propose determining factor in destination branding Marine National Park Area located in Krabi Province. The factors include destination meaning, destination identity, destination personality, destination image, destination equity, perceive destination value, destination commitment and attractant,
destination logos, and tourism character using PECT analysis. In addition, when considering each conceptual factor of destination branding in marine national park area of Krabi province, the order could be sorted according to the weight of factor from descending order as follows.
|
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
1
|
|