ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
CONCEPTUAL FACTOR OF MOTIVATION INFLUENCING THE LOYALTY OF GAY TOURISTS IN THAILAND |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
20 กุมภาพันธ์ 2563 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2020 |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Faculty of Business Administration, Chiang Mai University |
สถานที่จัดประชุม |
Empress Convention Center, The Empress Chiang Mai Hotel, Chiang Mai |
จังหวัด/รัฐ |
Chiang Mai |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
20 กุมภาพันธ์ 2563 |
ถึง |
21 กุมภาพันธ์ 2563 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
The 2nd INCBAA |
Issue (เล่มที่) |
1 |
หน้าที่พิมพ์ |
71-80 |
Editors/edition/publisher |
the Thailand Regional Business Schools Network (TRBS NET). |
บทคัดย่อ |
This study aims to investigate the Understanding Motivation of International Gay Travel to visit
Thailand. This study is quality research by methods of literature review and interviews with relevant agencies
This results in the study that the Motivation including; 1) Relaxation 2) Novelty 3) Knowledge 4) Escape
5) Socialization 6) Gay Social Life and Sex; Gay culture. That affect the loyalty of tourists, including
1) Intention to Re-visit 2) Word-of-Mouth
|
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
1
|
|