2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ CONCEPTUAL FACTOR OF MOTIVATION INFLUENCING THE LOYALTY OF GAY TOURISTS IN THAILAND 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 20 กุมภาพันธ์ 2563 
การประชุม
     ชื่อการประชุม The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2020 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Faculty of Business Administration, Chiang Mai University 
     สถานที่จัดประชุม Empress Convention Center, The Empress Chiang Mai Hotel, Chiang Mai  
     จังหวัด/รัฐ Chiang Mai  
     ช่วงวันที่จัดประชุม 20 กุมภาพันธ์ 2563 
     ถึง 21 กุมภาพันธ์ 2563 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) The 2nd INCBAA 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 71-80 
     Editors/edition/publisher the Thailand Regional Business Schools Network (TRBS NET). 
     บทคัดย่อ This study aims to investigate the Understanding Motivation of International Gay Travel to visit Thailand. This study is quality research by methods of literature review and interviews with relevant agencies This results in the study that the Motivation including; 1) Relaxation 2) Novelty 3) Knowledge 4) Escape 5) Socialization 6) Gay Social Life and Sex; Gay culture. That affect the loyalty of tourists, including 1) Intention to Re-visit 2) Word-of-Mouth  
ผู้เขียน
577210018-2 นาย ตันติกร โคตรชารี [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาเอก โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 1