| ชื่อบทความ |
VISITOR MANAGEMENT IN COMMUNITY-BASED CULTURAL TOURIST ATTRACTION MODEL |
| วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
28 มิถุนายน 2564 |
| วารสาร |
| ชื่อวารสาร |
Turkish Journal of Physiotherapy and Rehabilitation |
| มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS |
| หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
Türkiye Fizyoterapistler Derneği |
| ISBN/ISSN |
2651-4451 |
| ปีที่ |
32 |
| ฉบับที่ |
3 |
| เดือน |
June |
| ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2564 |
| หน้า |
7083-7092 |
| บทคัดย่อ |
This research aims to analyze the structural equation model of Visitor Management in community-based cultural tourist attraction model which consists of 4 variables: 1) Visitor Management, 2) Visitor Satisfaction, 3) Visitor Behavior, and 4) Behavioral Intention. The questionnaire survey was developed to collect data from 600 visitors in the community-based cultural tourist attraction in Chiang Khan, Loei Province, Thailand. The results show that Visitor Management has a direct positive influence on Visitor Satisfaction, Visitor Management has a direct positive influence on Visitor Behavior, Visitor Management has an indirect positive influence on Behavioral Intention through Visitor Satisfaction in the form of a mediator, Visitor Management has an indirect positive influence on Behavioral Intention through Visitor Behavior in the form of a mediator, Visitor Satisfaction has a direct positive influence on Behavioral Intention, and Visitor Behavior has a direct positive influence on Behavioral Intention. |
| คำสำคัญ |
Visitor Management, Community-Based Cultural Tourist Attraction |
| ผู้เขียน |
|
| การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
| สถานภาพการเผยแพร่ |
ตีพิมพ์แล้ว |
| วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
| citation |
มี |
| เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
| ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
ไม่เป็น |
| แนบไฟล์ |
|
| Citation |
2
|
|
|