ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
Brand Innovation, Brand Trust, and Brand Loyalty
of E-Marketplace in Thailand
|
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
24 กรกฎาคม 2564 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
International Conference on Business, Social Sciences, Economics and Technology 2021 (ICBSET2021) |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Global Academia Network |
สถานที่จัดประชุม |
Malaysia |
จังหวัด/รัฐ |
Kuala Lumpur |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
24 กรกฎาคม 2564 |
ถึง |
24 กรกฎาคม 2564 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
- |
Issue (เล่มที่) |
- |
หน้าที่พิมพ์ |
1-8 |
Editors/edition/publisher |
|
บทคัดย่อ |
The study aims to investigate the interrelationship among brand innovation, brand trust, and brand loyalty of E-Marketplace by Quantitative Research Method. The data was collected by online questionnaire from 400 samples in Thailand. Then data were analyzed by using Structural Equation Modeling (SEM). The result showed that brand innovation directly influences brand trust and indirect influence on brand loyalty through brand trust. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|