2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ PSYCHOLOGICAL FACTORS AFFECTING CUSTOMER ENGAGEMENT OF USING MOBILE SELF-ORDERING APPLICATIONS AT RESTAURANTS 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 25 สิงหาคม 2565 
การประชุม
     ชื่อการประชุม International Conference on Tourism and Business ICBT 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Lucern University of Applied Sciences and Arts (HSLU) 
     สถานที่จัดประชุม Lucern University of Applied Sciences and Arts Building 
     จังหวัด/รัฐ Lucern, Switzerland 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 24 สิงหาคม 2565 
     ถึง 27 สิงหาคม 2565 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2022 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 22-32 
     Editors/edition/publisher Prof. Dr. Jürg Stettler, Prof. Dr. Timo Ohnmacht, Dr. Anna Para/4/Lucern University of Applied Sciences and Arts (HSLU) 
     บทคัดย่อ Consumer behavior has changed due to lifestyle changes. Nowadays, people choose to dine out more. Since the Covid-19 pandemic started, technology has become a substantial tool in the restaurant industry by using technologies to provide safety services. The restaurant industry uses mobile self-ordering applications which allow consumers to order food via a mobile application. This study investigated psychological factors (restaurant image, self-identity, and social norm) influencing customer engagement and their overall experience with the use of mobile food ordering applications in restaurants. 699 responders who an experience of using a mobile self–ordering application at a restaurant in Thailand were used to analyze the data. The conceptual model and all of the hypotheses tested by using structural equation modelling (SEM) under a two-step approach. The results show that restaurant image, selfidentity, and social norm significantly effect customer engagement. Additionally, customer engagement affects their overall experience with using self-ordering application. 
ผู้เขียน
635210067-1 น.ส. จุติกาญจน์ ณ หนองคาย [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0