|
Publication
|
Title of Article |
Students’ ideas in teaching practice using lesson study and open approach: a case study of the area of parallelograms |
Date of Acceptance |
15 February 2023 |
Journal |
Title of Journal |
์์NeuroQuantolgy |
Standard |
SCOPUS |
Institute of Journal |
NP Istanbul Brain Hospital, Turkey |
ISBN/ISSN |
1303-5150 |
Volume |
|
Issue |
|
Month |
|
Year of Publication |
2023 |
Page |
|
Abstract |
|
Keyword |
Anticipated Student’s Ideas, Lesson Study, Open Approach, Parallelograms |
Author |
|
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
Level of Publication |
นานาชาติ |
citation |
false |
Part of thesis |
true |
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
ไม่เป็น |
Attach file |
|
Citation |
0
|
|
|
|
|
|
|