2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Assessing Impact of Tablet-Based Digital Games on Mathematics Learning Performance  
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 27 มิถุนายน 2566 
การประชุม
     ชื่อการประชุม The 3rd IEEE International Conference on Electronic Communications, Internet of Things and Big Data 2023 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม 208 MDPI Journals Awarded Impact Factor 
     สถานที่จัดประชุม Taiwan 
     จังหวัด/รัฐ Taichung 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 14 เมษายน 2566 
     ถึง 16 เมษายน 2566 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 38 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 41 
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ The popularity of digital games offers new-generation students an effective mathematics learning approach. In this study, a digital game intervention is used to enhance the learning of school mathematics for primary school students. The participants were first-grade children identified by the school as having difficulties in mathematics. The students were assigned to interact with the game implemented as a parallel part of normally scheduled class activities for one semester. The results revealed that using digital games for cognitive engagement with the regular mathematical content being taught in a classroom increased students’ learning potential. 
ผู้เขียน
645050004-6 น.ส. สโรชา เตโพธิ์ [ผู้เขียนหลัก]
คณะศึกษาศาสตร์ ปริญญาโท ภาคปกติ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0