| ชื่อบทความ |
The development of teacher training curriculum for organizing of learning experiences to enhance social development for persons with autism spectrum disorder |
| วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
28 ธันวาคม 2566 |
| วารสาร |
| ชื่อวารสาร |
International Journal of Emerging Technologies in Learning |
| มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS |
| หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
International Association of Online Engineering |
| ISBN/ISSN |
1868-8799 |
| ปีที่ |
2024 |
| ฉบับที่ |
19 |
| เดือน |
กุมภาพันธ์ |
| ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2567 |
| หน้า |
|
| บทคัดย่อ |
|
| คำสำคัญ |
development of the teacher training curriculum, persons with autism spectrum disorder, social development |
| ผู้เขียน |
|
| การประเมินบทความ |
ไม่มีผู้ประเมินอิสระ |
| สถานภาพการเผยแพร่ |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
| วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
| citation |
มี |
| เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
| ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
ไม่เป็น |
| แนบไฟล์ |
|
| Citation |
0
|
|
|