ชื่อบทความ |
The development of teacher training curriculum for organizing of learning experiences to enhance social development for persons with autism spectrum disorder |
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
28 ธันวาคม 2566 |
วารสาร |
ชื่อวารสาร |
International Journal of Emerging Technologies in Learning |
มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS |
หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
International Association of Online Engineering |
ISBN/ISSN |
1868-8799 |
ปีที่ |
2024 |
ฉบับที่ |
19 |
เดือน |
กุมภาพันธ์ |
ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2567 |
หน้า |
|
บทคัดย่อ |
|
คำสำคัญ |
development of the teacher training curriculum, persons with autism spectrum disorder, social development |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ |
ไม่มีผู้ประเมินอิสระ |
สถานภาพการเผยแพร่ |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
citation |
มี |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|