2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Beyond the Context: How the Source Credibility of Content Creators Influences Consumers' Hedonic Experience of Using TikTok towards Restaurants 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 27 มีนาคม 2567 
การประชุม
     ชื่อการประชุม การประชุมวิชาการระดับชาติและนานาชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี 2567 The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2024 (INCBAA 2024) 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม เครือข่ายสถาบันการศึกษาแห่งภูมิภาคด้านบริหารธุรกิจ (Thailand Regional Business Schools Network: TRBS NET) 
     สถานที่จัดประชุม Crystal Hotel Hat Yai, Hat Yai 
     จังหวัด/รัฐ Songkhla, Thailand 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 23 กุมภาพันธ์ 2567 
     ถึง 23 กุมภาพันธ์ 2567 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2024 
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 120-133 
     Editors/edition/publisher Faculty of Management Sciences, Prince of Songkla University 15 Kanjanavanich Road, Hat Yai, Songkhla 90112 Thailand  
     บทคัดย่อ This study seeks to explore the impact of source credibility perceptions among TikTok content creators on customers' hedonic experiences with restaurant related TikTok content. The sampling strategy involved purposive selection, focusing on Thai individuals aged 18 and above, born between 1981 and 2005, spanning both Generations Y and Z. Participants recently used TikTok to engage with content related to food and beverages, including content from restaurants, influencers, and former customers. An online questionnaire and on-site sampling at restaurants were both used to gather the data set. Subsequently, regression analysis was utilized to assess the hypotheses. The study highlighted that photos and videos about restaurants on TikTok posted by restaurant operators and former customers influence consumers’ hedonic experience toward restaurants’ TikTok. 
ผู้เขียน
655210065-0 น.ส. ภัทราภรณ์ คำสวัสดิ์ [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0