ชื่อบทความ |
Exploring the Effects of Customized CLIL Training on Teacher Competency: Insights from Upper-Secondary Biology Teachers in Myanmar |
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
3 กรกฎาคม 2567 |
วารสาร |
ชื่อวารสาร |
LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network |
มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS Q1 |
หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
Language Institute of Thammasat University |
ISBN/ISSN |
2630-0672, 2672-9431 |
ปีที่ |
17 |
ฉบับที่ |
2 |
เดือน |
July |
ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2567 |
หน้า |
766-792 |
บทคัดย่อ |
|
คำสำคัญ |
Content and Language Integrated Learning (CLIL), CLIL Teacher Training, Needs Analysis (NA), upper-secondary school teachers in Myanmar |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
สถานภาพการเผยแพร่ |
ตีพิมพ์แล้ว |
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
citation |
ไม่มี |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|