| ชื่อบทความ |
Exploring the Effects of Customized CLIL Training on Teacher Competency: Insights from Upper-Secondary Biology Teachers in Myanmar |
| วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
3 กรกฎาคม 2567 |
| วารสาร |
| ชื่อวารสาร |
LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network |
| มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS Q1 |
| หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
Language Institute of Thammasat University |
| ISBN/ISSN |
2630-0672, 2672-9431 |
| ปีที่ |
17 |
| ฉบับที่ |
2 |
| เดือน |
July |
| ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2567 |
| หน้า |
766-792 |
| บทคัดย่อ |
|
| คำสำคัญ |
Content and Language Integrated Learning (CLIL), CLIL Teacher Training, Needs Analysis (NA), upper-secondary school teachers in Myanmar |
| ผู้เขียน |
|
| การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
| สถานภาพการเผยแพร่ |
ตีพิมพ์แล้ว |
| วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
| citation |
ไม่มี |
| เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
| ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
ไม่เป็น |
| แนบไฟล์ |
|
| Citation |
0
|
|
|