|
Publication
|
Title of Article |
Emotional Brand Attachment as a Pathway to Brand Nostalgia, Brand Involvement and Brand Forgiveness |
Date of Acceptance |
27 May 2025 |
Journal |
Title of Journal |
International Review of Management and Marketing (IRMM) |
Standard |
SCOPUS Q3 |
Institute of Journal |
Econjournals |
ISBN/ISSN |
2146-4405 |
Volume |
2025 |
Issue |
15 |
Month |
6 |
Year of Publication |
2025 |
Page |
- |
Abstract |
- |
Keyword |
Emotional Brand Attachment, Brand Nostalgia, Brand Involvement, Brand Forgiveness, Customer Behavior, Structural Equation Modeling. |
Author |
|
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
Level of Publication |
นานาชาติ |
citation |
false |
Part of thesis |
true |
ใช้สำหรับสำเร็จการศึกษา |
เป็น |
Attach file |
|
Citation |
0
|
|
|
|
|
|
|