ชื่อผลงานที่นำเสนอ |
Secondary School Students’ Computational Thinking in Synchronized Inquiry-based Collaborative Learning on Photosynthesis with a Support of Online-mediated System Modeling Tool |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
26 กรกฎาคม 2565 |
ชื่อการประชุม |
2022 EASE International Conference: Broadening the Horizons of Science Education for New Global Challenges and Opportunities |
วัน/เดือน/ปี ที่จัดประชุม |
25 กรกฎาคม 2565 ถึง 26 กรกฎาคม 2565 |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
East-Asian Association for Science Education (EASE) |
สถานที่จัดประชุม |
Kyungpook National University (Online) |
จังหวัด/รัฐ |
Daegu, Korea |
Proceeding Paper Volume |
8 |
Proceeding Paper Issue |
1 |
Proceeding Paper หน้าที่พิมพ์ |
153-162 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
ได้รับรางวัล |
ฺBest Oral Presentation Award for Students |
หน่วยงาน/องค์กรที่มอบรางวัล |
East-Asian Association for Science Education (EASE): 2022 |