ชื่อผลงานที่นำเสนอ |
Comparison of the Psychometric Properties of Mathematical Problem-Solving Assessment Tools for Grade 7 Students: AI-Generated vs. Human-Developed |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
8 กรกฎาคม 2568 |
ชื่อการประชุม |
The 40th International Technical Conference on Circuits, Systems, Computers, and Communications (ITC-CSCC 2025) |
วัน/เดือน/ปี ที่จัดประชุม |
7 กรกฎาคม 2568 ถึง 10 กรกฎาคม 2568 |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Institution/Organization Hosting the Academic Conference : The Institute of Electronics and Information Engineers (IEIE), Chung-Ang University (CAU), The Institute of Electronics, Information and Communication Engineers (IEICE), and The Electrical Enginee |
สถานที่จัดประชุม |
Chung-Ang University (CAU), Seoul, South Korea |
จังหวัด/รัฐ |
Seoul, South Korea |
Proceeding Paper Volume |
2025 |
Proceeding Paper Issue |
- |
Proceeding Paper หน้าที่พิมพ์ |
348 - 353 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
Kyong Hwan Jin (Korea University) |
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
ได้รับรางวัล |
Travel Grant |
หน่วยงาน/องค์กรที่มอบรางวัล |
The Institute of Electronics and Information Engineers (IEIE) |