2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ ENRICHMENT OF DIRECT SHIPMENT WITH CUSTOMER SEGMENTATION IN DIFFERENTIATE SEASONING CASE STUDY OF BEVERAGE DISTRIBUTION FIRM. 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 14 พฤศจิกายน 2560 
การประชุม
     ชื่อการประชุม Industrial Engineering Network 2017 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Chiang Mai University 
     สถานที่จัดประชุม The Empress Hotel 
     จังหวัด/รัฐ Chiang Mai  
     ช่วงวันที่จัดประชุม 12 กรกฎาคม 2560 
     ถึง 15 กรกฎาคม 2560 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) 2560 
     Issue (เล่มที่) ฉบับที่ 1  
     หน้าที่พิมพ์ 1813-1817 
     Editors/edition/publisher ข่ายงานวิศวกรรมอุตสาหการ 
     บทคัดย่อ This research operation was to increase transportation volume of direct shipment from traditional transportation case study of Beverage Distribution Firm. The purpose is reduction of Transportation costs by truck with the enrichment of direct shipment with Segmenting Customers. The study, it has been found that the main problems encountered are: Delivery time for 32%, No transport plan for 22%, Holiday of the factory for 18% and Invoice for 16%. These four problems accounted for 88% of all problems. So this research takes Segmenting Customers application to solve this problem. The results showed that the enrichment of direct shipment is 28%  
ผู้เขียน
585040065-6 น.ส. ดุษฤดี จิตประพันธ์ [ผู้เขียนหลัก]
คณะวิศวกรรมศาสตร์ ปริญญาโท ภาคปกติ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ ชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0