ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
ENRICHMENT OF DIRECT SHIPMENT WITH CUSTOMER SEGMENTATION IN DIFFERENTIATE SEASONING CASE STUDY OF BEVERAGE DISTRIBUTION FIRM. |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
14 พฤศจิกายน 2560 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
Industrial Engineering Network 2017 |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Chiang Mai University |
สถานที่จัดประชุม |
The Empress Hotel |
จังหวัด/รัฐ |
Chiang Mai |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
12 กรกฎาคม 2560 |
ถึง |
15 กรกฎาคม 2560 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
2560 |
Issue (เล่มที่) |
ฉบับที่ 1 |
หน้าที่พิมพ์ |
1813-1817 |
Editors/edition/publisher |
ข่ายงานวิศวกรรมอุตสาหการ |
บทคัดย่อ |
This research operation was to increase transportation volume of direct shipment from traditional transportation case study of Beverage Distribution Firm. The purpose is reduction of Transportation costs by truck with the enrichment of direct shipment with Segmenting Customers. The study, it has been found that the main problems encountered are: Delivery time for 32%, No transport plan for 22%, Holiday of the factory for 18% and Invoice for 16%. These four problems accounted for 88% of all problems. So this research takes Segmenting Customers application to solve this problem. The results showed that the enrichment of direct shipment is 28% |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
ชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
0
|
|