ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
Halal Logo & Certification, Halal Brand Trust, and Intention to Purchase Halal Product |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
9 สิงหาคม 2562 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
Universal Academic Cluster International Summer Conference in Hokkaido |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Universal Academic Cluster(UAC) |
สถานที่จัดประชุม |
Sapporo cafe |
จังหวัด/รัฐ |
Sapporo cafe Hokkaido |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
27 กรกฎาคม 2562 |
ถึง |
29 กรกฎาคม 2562 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
July (Summer: Hokkaido) 2019 |
Issue (เล่มที่) |
12 |
หน้าที่พิมพ์ |
75 |
Editors/edition/publisher |
|
บทคัดย่อ |
This study aims to study Halal logo & certification, Halal brand trust, and Intention to purchase halal product. Questionnaires were used as tools in collecting data from 263 Muslim consumers in Thailand. Data collection was analyzed by using structural equation modeling (SEM). The results of the study revealed that Halal logo & certification has the direct and indirect influence on Intention to purchase a halal product through Halal Brand Trust. Keywords: Halal logo & certification, Halal Brand trust, Intention to purchase halal product |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
4
|
|