2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ Halal Logo & Certification, Halal Brand Trust, and Intention to Purchase Halal Product  
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 9 สิงหาคม 2562 
การประชุม
     ชื่อการประชุม Universal Academic Cluster International Summer Conference in Hokkaido 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Universal Academic Cluster(UAC) 
     สถานที่จัดประชุม Sapporo cafe 
     จังหวัด/รัฐ Sapporo cafe Hokkaido 
     ช่วงวันที่จัดประชุม 27 กรกฎาคม 2562 
     ถึง 29 กรกฎาคม 2562 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่) July (Summer: Hokkaido) 2019  
     Issue (เล่มที่) 12 
     หน้าที่พิมพ์ 75 
     Editors/edition/publisher  
     บทคัดย่อ This study aims to study Halal logo & certification, Halal brand trust, and Intention to purchase halal product. Questionnaires were used as tools in collecting data from 263 Muslim consumers in Thailand. Data collection was analyzed by using structural equation modeling (SEM). The results of the study revealed that Halal logo & certification has the direct and indirect influence on Intention to purchase a halal product through Halal Brand Trust. Keywords: Halal logo & certification, Halal Brand trust, Intention to purchase halal product  
ผู้เขียน
605210021-2 น.ส. อรอนงค์ ยิ้มจอหอ [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาโท โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 4