ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
Brand Love, Brand Trust, and Halal Purchase Intention |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
9 สิงหาคม 2562 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
Universal Academic Cluster International Summer Conference in Hokkaido |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Universal Academic Cluster (UAC) |
สถานที่จัดประชุม |
Sapporo Cafe |
จังหวัด/รัฐ |
Hokkaido |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
27 กรกฎาคม 2562 |
ถึง |
29 กรกฎาคม 2562 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
July (Summer: Hokkaido) 2019 |
Issue (เล่มที่) |
12 |
หน้าที่พิมพ์ |
99 |
Editors/edition/publisher |
|
บทคัดย่อ |
This study aims to investigate the interrelationship among the Brand Love, Brand Trust, and Halal Purchase Intention. The data was collected based on questionnaires from 263 Muslim consumers in Thailand. The data was analyzed using Structural Equation Modeling (SEM). The results of the study revealed that Brand Love has an influence on Halal Brand trust and Halal Purchase Intention. |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
4
|
|