2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความ VISITOR MANAGEMENT IN COMMUNITY-BASED CULTURAL TOURIST ATTRACTION MODEL 
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ 28 มิถุนายน 2564 
วารสาร
     ชื่อวารสาร Turkish Journal of Physiotherapy and Rehabilitation 
     มาตรฐานของวารสาร SCOPUS 
     หน่วยงานเจ้าของวารสาร Türkiye Fizyoterapistler Derneği  
     ISBN/ISSN 2651-4451 
     ปีที่ 32 
     ฉบับที่
     เดือน June
     ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ 2564 
     หน้า 7083-7092 
     บทคัดย่อ This research aims to analyze the structural equation model of Visitor Management in community-based cultural tourist attraction model which consists of 4 variables: 1) Visitor Management, 2) Visitor Satisfaction, 3) Visitor Behavior, and 4) Behavioral Intention. The questionnaire survey was developed to collect data from 600 visitors in the community-based cultural tourist attraction in Chiang Khan, Loei Province, Thailand. The results show that Visitor Management has a direct positive influence on Visitor Satisfaction, Visitor Management has a direct positive influence on Visitor Behavior, Visitor Management has an indirect positive influence on Behavioral Intention through Visitor Satisfaction in the form of a mediator, Visitor Management has an indirect positive influence on Behavioral Intention through Visitor Behavior in the form of a mediator, Visitor Satisfaction has a direct positive influence on Behavioral Intention, and Visitor Behavior has a direct positive influence on Behavioral Intention. 
     คำสำคัญ Visitor Management, Community-Based Cultural Tourist Attraction 
ผู้เขียน
607210003-8 นาย ธนวัตน์ ตันติพณิชย์กูล [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาเอก โครงการพิเศษ

การประเมินบทความ มีผู้ประเมินอิสระ 
สถานภาพการเผยแพร่ ตีพิมพ์แล้ว 
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
citation มี 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
แนบไฟล์
Citation 2