ชื่อบทความ |
VISITOR MANAGEMENT IN COMMUNITY-BASED CULTURAL TOURIST ATTRACTION MODEL |
วัน/เดือน/ปี ที่ได้ตอบรับ |
28 มิถุนายน 2564 |
วารสาร |
ชื่อวารสาร |
Turkish Journal of Physiotherapy and Rehabilitation |
มาตรฐานของวารสาร |
SCOPUS |
หน่วยงานเจ้าของวารสาร |
Türkiye Fizyoterapistler Derneği |
ISBN/ISSN |
2651-4451 |
ปีที่ |
32 |
ฉบับที่ |
3 |
เดือน |
June |
ปี พ.ศ. ที่พิมพ์ |
2564 |
หน้า |
7083-7092 |
บทคัดย่อ |
This research aims to analyze the structural equation model of Visitor Management in community-based cultural tourist attraction model which consists of 4 variables: 1) Visitor Management, 2) Visitor Satisfaction, 3) Visitor Behavior, and 4) Behavioral Intention. The questionnaire survey was developed to collect data from 600 visitors in the community-based cultural tourist attraction in Chiang Khan, Loei Province, Thailand. The results show that Visitor Management has a direct positive influence on Visitor Satisfaction, Visitor Management has a direct positive influence on Visitor Behavior, Visitor Management has an indirect positive influence on Behavioral Intention through Visitor Satisfaction in the form of a mediator, Visitor Management has an indirect positive influence on Behavioral Intention through Visitor Behavior in the form of a mediator, Visitor Satisfaction has a direct positive influence on Behavioral Intention, and Visitor Behavior has a direct positive influence on Behavioral Intention. |
คำสำคัญ |
Visitor Management, Community-Based Cultural Tourist Attraction |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ |
มีผู้ประเมินอิสระ |
สถานภาพการเผยแพร่ |
ตีพิมพ์แล้ว |
วารสารมีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
citation |
มี |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
2
|
|