2012 ©
             ข้อมูลการเผยแพร่ผลงาน
การเผยแพร่ในรูปของบทความวารสารทางวิชาการ
ชื่อบทความที่เผยแพร่ The Role of Digital CSR through Value Co-creation toward Patronage Intention in Young Adult Markets 
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ 26 มีนาคม 2567 
การประชุม
     ชื่อการประชุม The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2024 (INCBAA 2024) 
     หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม Faculty of Management Sciences, Prince of Songkla University, Hat Yai, Songkhla 
     สถานที่จัดประชุม At Crystal Hotel Hatyai, Hatyai, Songkhla 
     จังหวัด/รัฐ  
     ช่วงวันที่จัดประชุม 23 กุมภาพันธ์ 2567 
     ถึง 23 กุมภาพันธ์ 2567 
Proceeding Paper
     Volume (ปีที่)
     Issue (เล่มที่)
     หน้าที่พิมพ์ 27 
     Editors/edition/publisher Faculty of Management Sciences, Prince of Songkla University 
     บทคัดย่อ The conceptual studyexamineshow Digital CSR through value co-creation toward patronage intention in young adult markets. The study utilized an experiment scenarios methodology by obtaining a stratified sampling technique from young adult market participants, expecting 400 samples. Using a cross-sectional survey design, an online survey validated the model using partial least square analysis. CSR communication toward value co-creation is expected to be substantial. The study examines value cocreation through a direct impact on patronage intention. Then, value co-creation would mediate the correlation between digital CSR and patronage intention. The study offers a practical significance in that the findings prove a helpful means for ride-hailing service providers to discover paramount techniques to retain existing customers, and simultaneously, encourage potential new markets in young adult consumers. The research needs to improve in other firms and constructs. This study only focuses on the relationship between the three constructs and the young adult market. The results have implications for all stakeholders by promoting digital CSR regarding information in fostering the venture creation process and stimulating customer trust. Digital CSR and value co-creation on patronage intention are urgent to investigate. The findings will support the company's survival in global economic crises or uncertainty 
ผู้เขียน
667210005-0 Mr. NIZAR FAUZAN [ผู้เขียนหลัก]
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี ปริญญาเอก ภาคปกติ

การประเมินบทความ (Peer Review) มีผู้ประเมินอิสระ 
มีการเผยแพร่ในระดับ นานาชาติ 
รูปแบบ Proceeding Full paper 
รูปแบบการนำเสนอ Oral 
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ เป็น 
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล ไม่ได้รับรางวัล 
แนบไฟล์
Citation 0