ชื่อบทความที่เผยแพร่ |
Brand Love, Brand Engagement, and Brand Advocacy: A Case of Muslim Consumers in Thailand |
วัน/เดือน/ปี ที่เผยแพร่ |
9 สิงหาคม 2562 |
การประชุม |
ชื่อการประชุม |
Universal Academic Cluster International Summer Conference in Hokkaido |
หน่วยงาน/องค์กรที่จัดประชุม |
Universal Academic Cluster(UAC) |
สถานที่จัดประชุม |
Sapporo cafe |
จังหวัด/รัฐ |
Hokkaido, Japan |
ช่วงวันที่จัดประชุม |
27 กรกฎาคม 2562 |
ถึง |
29 กรกฎาคม 2562 |
Proceeding Paper |
Volume (ปีที่) |
July (Summer: Hokkaido) 2019 |
Issue (เล่มที่) |
12 |
หน้าที่พิมพ์ |
92 |
Editors/edition/publisher |
|
บทคัดย่อ |
This research aimed to study Brand love, Brand engagement, and Brand advocacy. Questionnaires were used as tools in collecting data from 263 Muslim consumers. The Analysis was performed using descriptive and deductive statistics based on Structural Equation Modeling (SEM). The results of the study revealed that brand love has an influence on brand advocacy through brand engagement |
ผู้เขียน |
|
การประเมินบทความ (Peer Review) |
มีผู้ประเมินอิสระ |
มีการเผยแพร่ในระดับ |
นานาชาติ |
รูปแบบ Proceeding |
Full paper |
รูปแบบการนำเสนอ |
Oral |
เป็นส่วนหนึ่งของวิทยานิพนธ์ |
เป็น |
ผลงานที่นำเสนอได้รับรางวัล |
ไม่ได้รับรางวัล |
แนบไฟล์ |
|
Citation |
4
|
|