|
Data Real time
Graduate Lecturer's Profile
|
Lecturer ID |
2653
|
University |
มหาวิทยาลัยขอนแก่น |
Name-Surname (Thai) |
ผศ.ดร. เกียรติ แสงอรุณ |
Name-Surname (English) |
Asst. Prof. Dr. Kiat Sangaroon |
Department/Major/Subject |
MATHEMATICS |
Faculty |
Faculty of Interdisciplinary Studies |
Expertise |
คณิตศาสตร์ประยุทต์ |
|
|
|
Title of Article |
Students’ Intuition in Mathematics Class Using Lesson Study and Open Approach |
Title of Journal |
Psychology |
Institute of Journal |
Scientific Research Publishing Inc. |
ISBN/ISSN |
2152-7199 |
Date of Acceptance |
16 August 2014 |
Volume |
5 |
Issue |
13 |
Month |
September |
Year of Publication |
2014 |
Page |
1503-1516 |
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ตีพิมพ์แล้ว |
Level of Publication |
นานาชาติ |
|
Title of Article |
สมรรถนะเชิงวิชาชีพของนักศึกษาครูคณิตศาสตร์ |
Title of Journal |
วารสาร มจร สังคมศาสตร์ปริทรรศน์ |
Institute of Journal |
มหาวิทยาลัยมหาจุฬาลงกรณราชวิทยาลัย |
ISBN/ISSN |
ISSN (Print): 2287-0121, ISSN (Online): 2673-0782 |
Date of Acceptance |
16 มกราคม 2564 |
Volume |
9 |
Issue |
4 |
Month |
ตุลาคม-ธันวาคม |
Year of Publication |
2564 |
Page |
|
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ตีพิมพ์แล้ว |
Level of Publication |
ชาติ |
|
Research Title |
Exploring 11th Grade Students’ Attitude Towards Mathematics |
Date of Distribution |
30 January 2020 |
Title of the Conference |
The Universal Academic Cluster International January Conference in Bangkok |
Conference Date |
30 January 2020
To
31 January 2020
|
Organiser |
Universal Academic Cluster |
Conference Place |
SM Tower |
Province/State |
Bangkok, Thailand |
Proceeding Paper Volume |
2020 |
Proceeding Paper Issue |
1 |
Proceeding Paper Page |
1-9 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Poster |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
The Role of Teacher’s Questioning in Mathematical Problem Solving Classroom |
Date of Distribution |
19 June 2015 |
Title of the Conference |
59th International Council of Education for Teaching World Assembly (ICET 2015) |
Conference Date |
19 June 2015
To
22 June 2015
|
Organiser |
International Council of Education for Teaching (ICET) |
Conference Place |
Naruto University of Education, Naruto, Tokushima, Japan |
Province/State |
Naruto, Tokushima, Japan |
Proceeding Paper Volume |
- |
Proceeding Paper Issue |
- |
Proceeding Paper Page |
384-391 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
Yumiko Ono |
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
ค่านิยมในการเรียนรู้คณิตศาสตร์ของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย
HIGH SCHOOL STUDENTS’ VALUES IN MATHEMATICS LEARNING
|
Date of Distribution |
26 December 2021 |
Title of the Conference |
การประชุมระดับชาติครุศาสตร์วิชาการ ครั้งที่ 12 การศึกษาฐานสมรรถนะในยุค New Normal |
Conference Date |
25 December 2021
To
26 December 2021
|
Organiser |
คณะครุศาสตร์ มหาวิทยาลัยราชภัฏนครศรีธรรมราช |
Conference Place |
Online by Zoom |
Province/State |
นครศรีธรรมราช |
Proceeding Paper Volume |
12 |
Proceeding Paper Issue |
2 |
Proceeding Paper Page |
342-353 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
ชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
การคาดการณ์แนวคิดของนักเรียน เรื่อง การคูณจำนวนเต็ม ในชั้นเรียนที่ใช้การศึกษาชั้นเรียนและวิธีการแบบเปิด
|
Date of Distribution |
4 February 2023 |
Title of the Conference |
การประชุมวิชาการระดับชาติด้านคณิตศาสตรศึกษา ครั้งที่ 9 |
Conference Date |
4 February 2023
To
5 February 2023
|
Organiser |
สมาคมคณิตศาสตรศึกษา |
Conference Place |
มหาวิทยาลัยราชภัฏศรีสะเกษ |
Province/State |
จังหวัดศรีสะเกษ |
Proceeding Paper Volume |
9 |
Proceeding Paper Issue |
1 |
Proceeding Paper Page |
29 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
ชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
|
|
|
|