2009-2015 ©
Data Real time
             Graduate Lecturer's Profile
Lecturer's Profile
Lecturer ID 14658   University มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
Name-Surname (Thai) รศ.ดร. อิศรา ก้านจักร  Name-Surname (English) Assoc. Prof. Dr. Issara Kanjug 
Department/Major/Subject - ยังไม่กำหนด -  Faculty Education 
Expertise    
 
 
Lecturer's Profile
Program Type: Thesis
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
587050020-6  Mr. NITIPHONG KRAIYAWONG  Education  Educational Technology  Doctoral Degree  คำสั่ง ศศ.บศ. 053/2560 ลว. 25 ม.ค. 2560  
607050017-7  Miss KANYARAT SIRIMATHEP  Education  Educational Technology  Doctoral Degree  คำสั่ง ศศ.บศ.036/2562 ลว. 21 ม.ค. 2562  
615050142-1  Miss NATTAKRAN KHAMMOOL  Education  EDUCATIONAL TECHNOLOGY  Master's Degree  เปลี่ยนจาก รศ.ดร.จารุณี ซามาตย์  
615050143-9  Miss NATHAPORN SRITHAJAK  Education  EDUCATIONAL TECHNOLOGY  Master's Degree  เปลี่ยนจาก รศ.ดร.จารุณี ซามาตย์ 650931417165  
625050018-3  Miss KODCHAKORN LAMSOMBAT  Education  EDUCATIONAL TECHNOLOGY  Master's Degree   
625050115-5  Mr. KARUSIN POTIWAT  Education  EDUCATIONAL TECHNOLOGY  Master's Degree   
625050131-7  Mr. SATTRA SUMONGKOL  Education  EDUCATIONAL TECHNOLOGY  Master's Degree   
597050025-7  Mr. YUTHANA SUMAMAL  Education  Educational Technology  Doctoral Degree  คำสั่งศศ.บศ.108/2561 ลว.6 กพ.2561(เปลี่ยนจาก ผศ.ดร.สุชาติ วัฒนชัย)  
Total 8 records
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
607050009-6  Mr. SATHAPORN WONGCHIRANUWAT  Education  Educational Technology  Doctoral Degree   
625050116-3  Mr. WISAKAN BOOTVICHA  Education  EDUCATIONAL TECHNOLOGY  Master's Degree   
Total 2 records
Program Type: IS
Major Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Co-Advisor
Student code Name Faculty Program Level สถานภาพ คำสั่ง
Total 0 record
Total   10   records   *Overload approved
 
 
Journal Publication 1 (Co-author)
Title of Article ความคิดเห็นของผู้เรียนที่มีต่อระบบจัดการสิ่งแวดล้อมการเรียนรู้สำหรับห้องเรียนกลับทางเพื่อส่งเสริมการถ่ายโยงการเรียนรู้ในชั้นเรียนคอมพิวเตอร์ 
Title of Journal วารสารศึกษาศาสตร์ ฉบับวิจัยบัณฑิตศึกษา มหาวิทยาลัยขอนแก่นน 
Institute of Journal คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยขอนแก่น 
ISBN/ISSN 1905-9574  Date of Acceptance 11 สิงหาคม 2559 
Volume 11  Issue
Month เมษายน - มิถุนายน  Year of Publication 2560 
Page   Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์  Level of Publication ชาติ 

Journal Publication 2 (Co-author)
Title of Article ผลของสิ่งแวดล้อมทางการเรียนรู้บนเครือข่ายตามแนวทฤษฎีคอนสตรัคติวิสต์เพื่อส่งเสริมเมนทอลโมเดล วิชา การเขียนโปรแกรมบนมาตรฐานเปิด ระดับประกาศนียบัตร วิชาชีพ 
Title of Journal วารสารวิชาการวิทยาลัยสันตพล 
Institute of Journal กองบรรณาธิการวารสารวิชาการวิทยาลัยสันตพล  
ISBN/ISSN   Date of Acceptance 29 เมษายน 2563 
Volume Issue
Month กรกฎาคม –ธันวาคม  Year of Publication 2563 
Page   Reviewing Status มีผู้ประเมินอิสระ 
Status ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์  Level of Publication ชาติ 

Research Conference Distribution 1 (Co-author)
Research Title Constructivist Learning Environment to Enhance Cloud based Collaborative Learning: Product Design and Development Phase 
Date of Distribution 28 November 2016 
Title of the Conference The 24th International Conference on Computers in Education. Asia-Pacific Society for Computers in Education  
Conference Date 28 November 2016 To 2 December 2016  Organiser Asia-Pacific Society for Computers in Education 
Conference Place IIT Bombay, Mumbai India  Province/State Mumbai 
Proceeding Paper Volume 2016  Proceeding Paper Issue
Proceeding Paper Page 219-225  Proceeding Paper Editors/edition/publisher Asia -Pacific Society for Computers in Education 
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference นานาชาติ 
Type of Presentation Oral  Type of Proceeding Full paper 

Research Conference Distribution 2 (Co-author)
Research Title การพัฒนาสิ่งแวดล้อมทางการเรียนรู้ออนไลน์เชิงรุกที่ส่งเสริมเมนทอลโมเดลวิชาวิทยาศาสตร์สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษา 
Date of Distribution 9 February 2018 
Title of the Conference การประชุมวิชาการระดับชาติด้านคอมพิวเตอร์ศึกษา ครั้งที่ 1  
Conference Date 9 February 2018 To 9 February 2018  Organiser สาขาวิชาคอมพิวเตอร์ คณะครุศาสตร์ มหาวิทยาลัยนครพนม 
Conference Place มหาวิทยาลัยนครพนม  Province/State นครพนม 
Proceeding Paper Volume 2561  Proceeding Paper Issue
Proceeding Paper Page 55-66  Proceeding Paper Editors/edition/publisher มหาวิทยาลัยนครพนม 
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference ชาติ 
Type of Presentation Oral  Type of Proceeding Full paper 

Research Conference Distribution 3 (Co-author)
Research Title การพัฒนาสิ่งแวดล้อมทางการเรียนรู้แบบห้องเรียนกลับด้านบนคลาวด์ คอมพิวติ้ง ที่ส่งเสริมเมนทอลโมเดล เรื่องการจัดการสารสนเทศ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนต้น  
Date of Distribution 12 February 2018 
Title of the Conference งานประชุมวิชาการระดับชาติด้านคอมพิวเตอร์ศึกษา ครั้งที่ 1 
Conference Date 9 February 2018 To 9 February 2018  Organiser สาขาวิชาคอมพิวเตอร์ คณะครุศาสตร์ มหาวิทยาลัยนครพนม 
Conference Place สาขาวิชาคอมพิวเตอร์ คณะครุศาสตร์ มหาวิทยาลัยนครพนม  Province/State นครพนม 
Proceeding Paper Volume 2561  Proceeding Paper Issue
Proceeding Paper Page 186  Proceeding Paper Editors/edition/publisher มหาวิทยาลัยนครพนม 
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference ชาติ 
Type of Presentation Poster  Type of Proceeding Full paper 

Research Conference Distribution 4 (Co-author)
Research Title Designing Learning Environment to Encourage the Engineering Design in the setting of FLIPPED Classroom for Design and Technology Courses 
Date of Distribution 3 December 2019 
Title of the Conference the 27th International Conference on Computers in Education.  
Conference Date 2 December 2019 To 6 December 2019  Organiser the Asia-Pacific Society for Computers in Education (APSCE) 
Conference Place HOWARD BEACH RESORT KENTING, Kenting, Taiwan,  Province/State Kenting, Taiwan, 
Proceeding Paper Volume 2562  Proceeding Paper Issue
Proceeding Paper Page 128-133  Proceeding Paper Editors/edition/publisher  
Peer Review Status มีผู้ประเมินอิสระ  Level of Conference นานาชาติ 
Type of Presentation Oral  Type of Proceeding Full paper