|
Data Real time
Graduate Lecturer's Profile
|
Lecturer ID |
4479
|
University |
มหาวิทยาลัยขอนแก่น |
Name-Surname (Thai) |
ผศ.ดร. ก่อพงษ์ พลโยราช |
Name-Surname (English) |
Asst. Prof. Dr. Kawpong Polyorat |
Department/Major/Subject |
BUSINESS ADMINISTATION |
Faculty |
Faculty of Business Administration and Accountancy |
Expertise |
- |
|
|
|
Program Type: Thesis |
Major Advisor |
Student code |
Name |
Faculty |
Program |
Level |
สถานภาพ |
คำสั่ง |
Total 0 record |
Co-Advisor |
Student code |
Name |
Faculty |
Program |
Level |
สถานภาพ |
คำสั่ง |
Total 0 record |
Program Type: IS |
Major Advisor |
Student code |
Name |
Faculty |
Program |
Level |
สถานภาพ |
คำสั่ง |
Total 0 record |
Co-Advisor |
Student code |
Name |
Faculty |
Program |
Level |
สถานภาพ |
คำสั่ง |
Total 0 record |
Total
0
record
|
|
Title of Article |
The Traits of City Personality: A Qualitative Study |
Title of Journal |
International Journal of Business and Economic Affairs |
Institute of Journal |
IJBEA |
ISBN/ISSN |
2519-9986(Online) |
Date of Acceptance |
29 November 2017 |
Volume |
6 |
Issue |
2 |
Month |
|
Year of Publication |
2017 |
Page |
356-365 |
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ตีพิมพ์แล้ว |
Level of Publication |
นานาชาติ |
|
Title of Article |
การพัฒนามาตรวัดบุคลิกภาพของเมือง
(The Development of City Personality Scale) |
Title of Journal |
วารสารวิจัย มข. ฉบับบัณฑิตศึกษา สาขามนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ |
Institute of Journal |
บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยขอนแก่น |
ISBN/ISSN |
2286-7910 |
Date of Acceptance |
9 มีนาคม 2561 |
Volume |
6 |
Issue |
3 |
Month |
กันยายน-ธันวาคม |
Year of Publication |
2562 |
Page |
58-70 |
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
Level of Publication |
ชาติ |
|
Title of Article |
The Application of Brand Personality Concept to the City Context in Thailand |
Title of Journal |
Journal of Administrative and Business Studies |
Institute of Journal |
Journal of Administrative and Business Studies |
ISBN/ISSN |
2414-309X (Online) |
Date of Acceptance |
1 August 2018 |
Volume |
4 |
Issue |
2 |
Month |
|
Year of Publication |
2018 |
Page |
54-64 |
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ตีพิมพ์แล้ว |
Level of Publication |
นานาชาติ |
|
Title of Article |
City Brand Personality: The Application of
Brand Personality Concept in the City Context |
Title of Journal |
Review of Integrative Business and Economics Research |
Institute of Journal |
Society of Interdisciplinary Business Research |
ISBN/ISSN |
2304-1013 (Online) |
Date of Acceptance |
16 July 2016 |
Volume |
5 |
Issue |
4 |
Month |
9/10 |
Year of Publication |
2016 |
Page |
108-121 |
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ตีพิมพ์แล้ว |
Level of Publication |
นานาชาติ |
|
Title of Article |
บุคลิกภาพตราสินค้า (Brand Personality) |
Title of Journal |
วารสารนักบริหาร (Executive Journal) |
Institute of Journal |
Bangkok University |
ISBN/ISSN |
0125-4960 |
Date of Acceptance |
14 พฤศจิกายน 2559 |
Volume |
36 |
Issue |
2 |
Month |
กรกฎาคม – ธันวาคม |
Year of Publication |
2559 |
Page |
89-101 |
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ตีพิมพ์แล้ว |
Level of Publication |
ชาติ |
|
Title of Article |
The antecedents of purchase intention of meat with traceability in Thai consumers |
Title of Journal |
Asia Pacific Management Review |
Institute of Journal |
National Cheng Kung University |
ISBN/ISSN |
ISSN: 1029-3132 |
Date of Acceptance |
29 March 2016 |
Volume |
|
Issue |
|
Month |
Available online 29 June 2016 |
Year of Publication |
2016 |
Page |
1-9 |
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
Level of Publication |
นานาชาติ |
|
Research Title |
THE INFLUENCE OF BRAND PERSONALITY ON PURCHASE INTENTION AND TRUST: A CASE STUDY OF BOOTS STORE |
Date of Distribution |
20 December 2015 |
Title of the Conference |
Business and Social Science Research Conference: Paris 2015 |
Conference Date |
20 December 2015
To
21 December 2015
|
Organiser |
Macrotheme |
Conference Place |
ESPACE VOCATION PARIS HAUSSMAN SAINT-LAZARE 92, rue Saint-Lazare 75009 |
Province/State |
Paris |
Proceeding Paper Volume |
2012 |
Proceeding Paper Issue |
- |
Proceeding Paper Page |
57-65 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
Dr. Damir Tokic |
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
THE INFLUENCE OF BRAND PERSONALITY ON INTENTION TO USE HOSPITAL SERVICES AND BRAND FAMILIARITY AS A SOURCE OF BRAND PERSONALITY |
Date of Distribution |
20 December 2015 |
Title of the Conference |
Business and Social Science Research Conference: Paris 2015 |
Conference Date |
20 December 2015
To
21 December 2015
|
Organiser |
Macrojournals |
Conference Place |
ESPACE VOCATION PARIS HAUSSMAN SAINT-LAZARE 92, rue Saint-Lazare 75009 |
Province/State |
Paris, France |
Proceeding Paper Volume |
Business and Social Science Research Conference: Paris 2015proceeding |
Proceeding Paper Issue |
1 |
Proceeding Paper Page |
14 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
Dr. Damir Tokic, |
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
Impacts of Advertising Appeals on International Tourists’ Ad Attitude and Purchase Intention |
Date of Distribution |
23 March 2017 |
Title of the Conference |
Ist International Conference on Theoretical and Practical Implications in the field of Social Sciences, Humanities Business & Management Studies |
Conference Date |
23 March 2017
To
24 March 2017
|
Organiser |
Akademika Nusa Internasional Association for Social Sciences & Humanities |
Conference Place |
Salles Hotel Pere IV Barcelona |
Province/State |
Barcelona, Spain |
Proceeding Paper Volume |
2 |
Proceeding Paper Issue |
1 |
Proceeding Paper Page |
12-17 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
IMPACT OF COUNTRY PERSONALITY AND COUNTRY IMAGE ON COUNTRY OF ORIGIN AND PURCHASE INTENTIONS FOR GLOBAL SUPPLY CHAIN MANAGEMENT |
Date of Distribution |
7 November 2013 |
Title of the Conference |
The 2nd International Conference on Production and Supply Chain Management (ICPSCM 2013) |
Conference Date |
7 November 2013
To
9 November 2013
|
Organiser |
Thailand Marketing Association, Assumption University, Le Havre University and Wollongong University |
Conference Place |
Sheraton Roma Hotel and Conference Center |
Province/State |
Rome, Italy |
Proceeding Paper Volume |
2 |
Proceeding Paper Issue |
ISBN: 978-616-7695-10-5 |
Proceeding Paper Page |
349-354 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
Ungul Laptaned, Abdellatif Benabdelhafid / UP Organizer and Publication Co., Ltd. |
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
IMPACT OF TOURISM PATTERNS AND EMOTIONAL APPEAL IN ADVERTISING COUNTRY PERSONALITY: A FRANCE CASE |
Date of Distribution |
4 July 2016 |
Title of the Conference |
2016 International Conference on Business and Information |
Conference Date |
3 July 2016
To
5 July 2016
|
Organiser |
International Business Academics Consortium Japan Society for Production Management |
Conference Place |
Nagoya Institute of Technology |
Province/State |
Nagoya |
Proceeding Paper Volume |
13 |
Proceeding Paper Issue |
1729-9322 |
Proceeding Paper Page |
417-425 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
การจัดการเชิงกลยุทธ์ของธุรกิจการจัดงานที่เป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม: การทบทวนวรรณกรรม |
Date of Distribution |
27 December 2022 |
Title of the Conference |
การประชุมวิชาการระดับชาติ เรื่อง คุณภาพของการบริหารจัดการและนวัตกรรม ครั้งที่ 10 |
Conference Date |
26 November 2022
To
26 November 2022
|
Organiser |
มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น |
Conference Place |
มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น |
Province/State |
อุบลราชธานี |
Proceeding Paper Volume |
10 |
Proceeding Paper Issue |
1 |
Proceeding Paper Page |
13-23 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
ชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
The Traits of City Personality: A Qualitative Study |
Date of Distribution |
14 July 2017 |
Title of the Conference |
9th International conference on Implications of Research in Business, Economics, Management Social Sciences and Humanities (IRBEMSH) |
Conference Date |
14 July 2017
To
15 July 2017
|
Organiser |
Akademika Nusa Internasional Association of Social Sciences and Humanities |
Conference Place |
Osaka International Convention Center 5 Chome-3-51 Nakanoshima, Kita Ward, |
Province/State |
Osaka, Japan |
Proceeding Paper Volume |
2 |
Proceeding Paper Issue |
7 |
Proceeding Paper Page |
22-29 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
The application of brand personality concept to the city context in Thailand |
Date of Distribution |
18 May 2017 |
Title of the Conference |
International conference on evolving trends in academic and practical research |
Conference Date |
18 May 2017
To
19 May 2017
|
Organiser |
Akademika Nusa Internasional Association of Social Sciences and Humanities |
Conference Place |
Taipei, Taiwan |
Province/State |
Taipei, Taiwan |
Proceeding Paper Volume |
2 |
Proceeding Paper Issue |
5 |
Proceeding Paper Page |
60-67 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
|
|
|
|