|
Data Real time
Graduate Lecturer's Profile
|
Lecturer ID |
4475
|
University |
มหาวิทยาลัยขอนแก่น |
Name-Surname (Thai) |
รศ.ดร. เพ็ญศรี เจริญวานิช |
Name-Surname (English) |
Assoc. Prof. Dr. Pensri Jaroenwanit |
Department/Major/Subject |
BUSINESS ADMINISTATION |
Faculty |
Faculty of Business Administration and Accountancy |
Expertise |
- |
|
|
|
Program Type: Thesis |
Major Advisor |
Student code |
Name |
Faculty |
Program |
Level |
สถานภาพ |
คำสั่ง |
647210017-1
|
Miss PRAPAKORN SIRISATHIT
|
Business Administration and Accountancy |
Business Administration Major Marketing
|
Doctoral Degree |
|
คำสั่งแต่งตั้ง 137/2565
|
667210005-0
|
Mr. NIZAR FAUZAN
|
Business Administration and Accountancy |
International and Digital Business Management
|
Doctoral Degree |
|
คำสั่งคณะบริหารธุรกิจฯที่ 162/2566 ลว 14 มิถุนายน 2566
|
647210001-6
|
Miss PATCHAREE HONGTHONG
|
Business Administration and Accountancy |
Business Administration Major Marketing
|
Doctoral Degree |
|
คำสั่งคณะที่ 195/2564 ลว. 23 กรกฎาคม 2564
|
Total 3 records |
Co-Advisor |
Student code |
Name |
Faculty |
Program |
Level |
สถานภาพ |
คำสั่ง |
Total 0 record |
Program Type: IS |
Major Advisor |
Student code |
Name |
Faculty |
Program |
Level |
สถานภาพ |
คำสั่ง |
Total 0 record |
Co-Advisor |
Student code |
Name |
Faculty |
Program |
Level |
สถานภาพ |
คำสั่ง |
Total 0 record |
Total
3
records
|
|
Title of Article |
“Roles of Customer
Satisfaction towards Brand Advocacy: A Case Study of MICE Standard Hotels in
Bangkok |
Title of Journal |
International Journal of Innovation, Creativity and Change |
Institute of Journal |
International Journal of Innovation, Creativity and Change (ISSN 22011323) Q2 |
ISBN/ISSN |
International Journal of Innovation, Creativity and Change (ISSN 22011323) Q2 |
Date of Acceptance |
28 August 2020 |
Volume |
2020 |
Issue |
Regular Issue |
Month |
December |
Year of Publication |
2020 |
Page |
|
Reviewing Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Status |
ได้รับการตอบรับให้ตีพิมพ์ |
Level of Publication |
นานาชาติ |
|
Research Title |
บทบาทของสิ่งกระตุ้นประสบการณ์บนเว็บไซต์ต่อความผูกพันในตราสินค้าและการสนับสนุน
ตราสินค้าของบริการจองห้องพักผ่านตัวกลางออนไลน์ในประเทศไทย
|
Date of Distribution |
20 February 2020 |
Title of the Conference |
การประชุมวิชาการระดับนานาชาติและระดับชาติ ด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี 2563 |
Conference Date |
20 February 2020
To
21 February 2020
|
Organiser |
คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ |
Conference Place |
ศูนย์ประชุมนานาชาติเอ็มเพรส โรงแรม ดิ เอ็มเพรส เชียงใหม่ |
Province/State |
เชียงใหม่ |
Proceeding Paper Volume |
2563 |
Proceeding Paper Issue |
1 |
Proceeding Paper Page |
217-227 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
Factors Influencing Intention to Buy Long-term Life Insurance of People in Northeast Thailand. |
Date of Distribution |
28 May 2013 |
Title of the Conference |
Euro Amerincan Conference for Academic Disciplines & Creativity. |
Conference Date |
28 May 2013
To
31 May 2013
|
Organiser |
Amglo-American University |
Conference Place |
Amglo-American University |
Province/State |
Prague, Czech Republic |
Proceeding Paper Volume |
- |
Proceeding Paper Issue |
- |
Proceeding Paper Page |
- |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
The Factors Influencing Consumer’s Learning about Indication of Anti-inflammation Drugs in Khon Kaen Province, Thailand |
Date of Distribution |
20 December 2014 |
Title of the Conference |
the Business and Social Science Research Conference: Paris 2014 |
Conference Date |
19 December 2014
To
20 December 2014
|
Organiser |
The Macrotheme Review |
Conference Place |
ESPACE VOCATION PARIS HAUSSMAN SAINT-LAZARE 92, rue Saint-Lazare 75009 Paris |
Province/State |
กรุงปารีส ประเทศฝรั่งเศส |
Proceeding Paper Volume |
4(4) |
Proceeding Paper Issue |
Special Issue III 2015 |
Proceeding Paper Page |
77-87 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
The Macrotheme Review |
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
A Mediating Role and Influence of the Relationship Marketing Success toward Cluster Productivity in Thailand |
Date of Distribution |
29 September 2014 |
Title of the Conference |
International Conference on Multidisciplinary Trends in Academic Research (MTAR-2014) |
Conference Date |
29 September 2014
To
30 September 2014
|
Organiser |
Global Illuminators, Kuala Lumpur, Malaysia |
Conference Place |
ฺBangkok |
Province/State |
|
Proceeding Paper Volume |
- |
Proceeding Paper Issue |
- |
Proceeding Paper Page |
9 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Abstract |
|
Research Title |
ปัจจัยขับเคลื่อนและผลลัพธ์ของความไว้วางใจออนไลน์บนอีมาร์เก็ตเพลส ในประเทศไทย |
Date of Distribution |
25 February 2022 |
Title of the Conference |
การประชุมวิชาการระดับนานาชาติและระดับชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี 2565 |
Conference Date |
25 February 2022
To
25 February 2022
|
Organiser |
INCBAA ภายใต้ความร่วมมือของ 4 สถาบัน ได้แก่ คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี มหาวิทยาลัยขอนแก่น คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ และคณะการจัดการและการท่องเที่ยว มหาวิทยาลัยบูรพา |
Conference Place |
Mytt Beach Hotel |
Province/State |
จังหวัดชลบุรี |
Proceeding Paper Volume |
2022 |
Proceeding Paper Issue |
3 |
Proceeding Paper Page |
369-380 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
|
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
ชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
Research Title |
ENHANCING THE ROLE OF SOCIAL MEDIA INFLUENCERS AND EWOM THROUGH
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY COMMUNICATION IN THE CONSUMER GOODS |
Date of Distribution |
17 November 2023 |
Title of the Conference |
The Gadjah Mada International Conference on Economics and Business |
Conference Date |
26 September 2023
To
27 September 2023
|
Organiser |
Faculty of Economics and Business, Universitas Gadjah Mada |
Conference Place |
Yogyakarta |
Province/State |
Yogyakarta |
Proceeding Paper Volume |
11 |
Proceeding Paper Issue |
1 |
Proceeding Paper Page |
41 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
Faculty of Economics and Business, Universitas Gadjah Mada |
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Abstract |
|
Research Title |
The Role of Digital CSR through Value Co-creation toward Patronage Intention in Young Adult Markets |
Date of Distribution |
26 March 2024 |
Title of the Conference |
The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2024 (INCBAA 2024) |
Conference Date |
23 February 2024
To
23 February 2024
|
Organiser |
Faculty of Management Sciences, Prince of Songkla University, Hat Yai, Songkhla |
Conference Place |
At Crystal Hotel Hatyai, Hatyai, Songkhla |
Province/State |
|
Proceeding Paper Volume |
4 |
Proceeding Paper Issue |
4 |
Proceeding Paper Page |
27 |
Proceeding Paper Editors/edition/publisher |
Faculty of Management Sciences, Prince of Songkla University |
Peer Review Status |
มีผู้ประเมินอิสระ |
Level of Conference |
นานาชาติ |
Type of Presentation |
Oral |
Type of Proceeding |
Full paper |
|
|
|
|
|